گلزار شهدای استان اردبیل ساماندهی شود
کد خبر: 3730749
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

گلزار شهدای استان اردبیل ساماندهی شود

گروه اجتماعی- مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با توجه به اهمیت ارزش و جایگاه والای شهدای والامقام انتظار می‌رود با ورودی جدی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام شود.

گلزار شهدای استان اردبیل ساماندهی شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل، روزگذشته ۲۵ تیرماه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارزش و جایگاه والای شهدای والامقام انتظار می‌رود با ورودی جدی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام شود.
وی با اشاره به این که دستگاه‌های متولی در امر حفظ و نگهداری گلزار شهدا مسئولیت خطیر و حساسی بر عهده دارند افزود: ارائه گزارش جامع در ارتباط با اقدامات انجام یافته در این زمینه باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه شود و نواقص و تامین اعتبارات به تفکیک شهرستان‌ها انجام شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: انتظار ما از فرمانداری‌ها این است که نسبت به تامین اعتبارات لازم و کافی در این زمینه تلاش کرده و ما را در راستای حل مشکلات موجود کمک کنند تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی گلزار شهدای والامقام که هر چه داریم مدیون آن‌ها هستیم اقدام کرده و مشکلات را برطرف کنیم.
کنعانپور بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه و پاسداشت و نگهداری از آرمان‌ها و مقدسات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما یک وظیفه مهم است و در این زمینه رسیدگی به این امور به عنوان یک دین کوچک باید به شکل مناسب و ویژه انجام شود و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه از خود به یادگار گذشتند و در این زمینه در قبال شهدای والامقام مسئولیم و باید به وظیفه‌های خود نسبت به ادای دین در مقابل شهدا اقدام کنیم.
انتهای پیام

captcha