مردم برای حل مشکلات باید صبر و بردباری پیشه کنند
کد خبر: 3727469
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

مردم برای حل مشکلات باید صبر و بردباری پیشه کنند

گروه سیاسی- دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: از دولت می‌خواهیم مثل جهادگر واقعی در کنار ملت ایران باشد و مردم برای حل مشکلات باید صبر و بردباری پیشه کنند که با سلامت این مسیر بهبودی اوضاع را طی کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز 12 تیرماه در همایش عمومی طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی که در مجتمع امام خمینی(ره) استان کردستان برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت اتحاد میان دولت و ملت اظهار کرد: دولت و ملت نباید خود را از هم جدا بدانند بلکه همه جزء یک واحد هستند.
وی افزود: اگر مردم و ملت اتحاد و التزام به نظام داشته باشند، دول خارجی متخاصم نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان لزوم بردباری مردم در این شرایط بیان کرد: از دولت می‌خواهیم مثل جهادگر واقعی در کنار ملت ایران باشد و مردم برای حل مشکلات باید صبر و بردباری پیشه کنند که با سلامت این مسیر بهبودی اوضاع را طی کنیم.
وی در خصوص طرح انتقادات سازنده بیان کرد: همه ما شرایط را به خوبی می‌دانیم کارهای خوبی انجام شد و کارهای بدون نتیجه ای هم بوده پس این مهم ملزم می‌کند که همیشه درهای انتقاد را باز بگذاریم چراکه بدون انتقاد سازنده کار از پیش نمی‌رود.
الله‌مرادی پشتیبانی از دولت را مهم دانست و عنوان کرد: دولت در بسیاری از زمینه‌ها تلاش کرده و وظیفه ماست که از دولت حمایت کنیم و این به معنی انتقاد سازنده نکردن نیست بلکه به معنی همکاری دولت و ملت است.
وی ادامه داد: ما به خاطر مسائل مادی انقلاب نکردیم بلکه به خاطر شعار انقلابی استقلال آزادی جمهوری اسلامی که هدف اصلی آن خودکفایی در همه زمینه‌هاست، طاغوت را سرنگون کردیم.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب مستضعفان نام برد و یادآور شد: انقلاب ما متعلق به مستضعفین است و راه ما راه امیرالمومنین(ع) و حرکت در مسیر اهداف حضرت علی(ع) از هدف اصلی انقلاب اسلامی بوده است.
انتهای پیام

captcha