کسب رتبه برتر اداره ورزش و جوانان همدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3685795
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

کسب رتبه برتر اداره ورزش و جوانان همدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

گروه فرهنگی: در همایش سراسری مشاورین مدیران کل و مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، استان همدان رتبه برتر کشور را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، چهارمین همایش سراسری مشاورین مدیران کل و مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در این مراسم، استان همدان در حوزه ایثار و شهادت برتر شناخته شد، عنوان کرد: مایه افتخار ماست که در این حوزه صاحب عنوان باشیم، چرا که فلسفه وجودی ما خدمت به ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و نهادینه سازی پیام آنها در جامعه است.
رئیس شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تقدیر از تلاش‌های مسئولین این حوزه در اداره کل گفت: تسهیل اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی مستمر از خانواده‌های شهدا، مستندسازی آثار و وصایای شهدا و اعزام مستمر کاروان‌های راهیان نور را از جمله اهم برنامه‌های اجرا شده این اداره کل در سال گذشته بوده است.
گفتنی است؛ در این آیین از علی رشیدی مشاور مدیرکل و مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان با اهدای لوح سپای قدردانی شد.

captcha