حضرت معصومه (س) جلوه ای از حضرت زهرا (س) است
کد خبر: 3677356
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
حجت الاسلام خداپرست:

حضرت معصومه (س) جلوه ای از حضرت زهرا (س) است

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه شریف آباد پاکدشت با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) گفت: شخصيت حضرت معصومه (س) از نظر معنوى، سياسى و فرهنگى قابل توجه است. آن ‌حضرت جلوه‌اى از وجود حضرت زهرا (س) بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شریف آباد پاکدشت توسط حجت الاسلام و المسلمین خداپرست اقامه شد. امام جمعه شریف آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوا الهی، به راه های درمان اضطراب ونگرانی اشاره نمود و گفت: اولین راه درمان، ایمان به خدا و گرایش بیشتر به دین و مذهب است.

وی ادامه داد: ایمان به خدا مایه آرامش روح و روان و یاد او موجب تسکین دل‌ها ذکر شده است. برای نجات از تنش های روانی و ترس از هجوم مشکلات باید همه کوله بار مشکلاتمان را ببندیم و به دست خدا بسپاریم و بعد حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خدا پرست با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: شخصيت حضرت معصومه سلام الله عليها از نظر معنوى، سياسى و فرهنگى قابل توجه است. آن ‌حضرت جلوه‌اى از وجود حضرت زهرا سلام الله عليها بود. در طهارت نفس امتيازى خاص و بسيار والا داشت كه امام هشتم به ایشان لقب معصومه داد و فرمود: «من زار المعصومة بقم كمن زارنى». از ویژگی های آن حضرت شفاعت گسترده است که لقب دیگر ایشان شفيعه روز جزا است و در زیارتنامه می خوانیم یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه.

امام جمعه شریف آباد با اشاره به بيانات بسيار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامى در آستانه ۹ دى و در ديدار شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى گفت : تكرار حرف دشمن در داخل و نقش اپوزيسيون گرفتن مسؤولان (كنونى و سابق) قابل قبول نيست‌. سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره به كسانى است كه به برکت نظام جمهورى اسلامى به شهرت و قدرت و اثرگذارى رسيدند، بعضی از آنها بعد از مسئوليت خود و يا حتی در دوران مسئوليت که امکانات کشور در اختیارشان است نقش اپوزيسيون را بازى کردند یا می كنند، کسانی با ظاهری انقلابی در عرصه مختلف کشور، مسئولیت گرفتند و بر سفره انقلاب نشستند ولی خیانت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خداپرست با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: كودتاى خزنده و خطرناك براندازی نظام مقدس اسلامی با حمايت سرويس هاى بيگانه و عوامل و بازى‌خوردگان تشنه قدرت و ثروت در داخل، در سال ۸۸ رقم خورد، محور اصلى در فتنه ها، تفكرات و انديشه‌هاى شوم نفاق و فتنه‌گرى و انحرافى است نه چهره ‌ها و اشخاص، اشخاص عمله و يا مجرى توطئه‌ها و فتنه‌ها مى‌شوند.

ایشان با اشاره به جنایات فتنه گران اظهار کرد: بی اعتنائی به قانون، دروغ بستن به نظام اسلامى، تقویت استراتژى دشمنان برای ايجاد و تشديد شكاف بين مردم و نظام و رهبرى، هتک حرمت عزادارى حسينى عليه‌السلام و ارزشهاى انقلاب، آتش زدن مساجد و خسارت به اموال عمومى از جمله جنایات فتنه گران بود.

خطیب جمعه شریف آباد با اشاره به نقش رهبری در حل بحران سال ۸۸ گفت: نقش رهبری و قدرت ولایت فقیه در برابر فتنه، صبر و بصيرت‌ افزايى‌ بود. رهبر انقلاب با بصیرت و ایمان و تیزبینی و عقلانیت و اعتماد به به مردم ، توانستند این فتنه و سائر فتنه های دشمن را خنثی سازند.

امام جمعه شریف آباد به نقش مردم در ۹ دی اشاره نموده و گفت: مولفه های اساسی در خاموش کردن آتش فتنه توسط مردم، ایمان به نظام و پیوند با رهبری، غیرت دینی در برابر هتک حرمت عاشورا، بصیرت سیاسی و اتحاد و انسجام همه مردم بود.

وی ادامه داد: ۹ دی روز دشمن شناسی و بصیرت، روز پشتیبانی از ولایت فقیه، روز کور کردن چشم فتنه و منافقان و مزدوران داخلی بود. ملت ایران با سلایق سیاسی مختلف و طرفداران کاندیدای مختلف به خیابان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند. ۹ دی مربوط به یک جریان خاص سیاسی و روزی جناحی نیست. این روز متعلق به ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین خداپرست فلسفه یادآوری ۹ دی را عبرت گرفتن از تاریخ دانست و گفت : جوهره و روح فتنه همیشه هست ولی شیوه های آن تغییر می کند.

وی در ادامه گفت: عده ای در سال۸۸ جزو ساکتین بودند و متاسفانه بعضی از آنها امروز در پست های حساس کشور در دولت و مجلس قرار دارند و دغدغه آنها به جای رفع گرفتاری مردم  رفع حصر سران فتنه است.

حجت الاسلام و المسلمین خداپرست در پایان به ارائه نسخه جدید استراتژی امنیت ملی ایالات متحده توسط ترامپ اشاره نمود و ادعاهای او نسبت به ایران را بی پایه و اساس خواند.

امیرمحسن سلطان احمدی

captcha