استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شکوفایی استعداد‌ها می‌شود
کد خبر: 3645759
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شکوفایی استعداد‌ها می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه با بیان این مطلب که استفاده از ظرفیت بومی و استفاده از روحانیون و قاریان و وعاظ محلی و بومی در برنامه‌ها لحاظ شود افزود: استفاده از ظرفیت بومی محلی و منطقه‌ایی باعث رشد و شکوفایی استعدادها و در عین حال صرفه جویی در هزینه‌ها می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه، یکشنبه( دوم مهرماه) اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی هر منطقه در دستور کار هیات امنای حسینیه‌ها و مساجد قرار بگیرد؛ برخی ‌ها و مساجد هزینه‌های زیادی متقبل می‌شوند و هر چند که اجر و ثواب فراوان دارد اما استفاده از ظرفیت بومی باعث تلاش و کوشش بیشتر روحانیون و مداحان و قاریان منطقه می‌شود و این فعالیت در راستای پرورش و رشد استعدادها و ظرفیت بومی است.

حجت الاسلام فولادی افزود: ماه محرم و صفر از ماه‌های اندوه و غم است در ماتم و غم و شهادت سید و سالار شهدا حضرت امام حسین (ع) و عزاداری و گریستن در این ماه‌ها بسیار ثواب دارد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه با بیان این مطلب که استفاده از ظرفیت بومی و استفاده از روحانیون و قاریان و وعاظ محلی و بومی در برنامه‌ها لحاظ شود اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی، محلی و منطقه‌ایی باعث رشد و شکوفایی استعدادها و در عین حال صرفه جویی در هزینه‌ها می شود.

حجت الاسلام فولادی در بخش دیگری از سخنان خود به اهیمت استفاده از ظرفیت بومی و منطقه‌ایی در کاهش هزینه‌ها اشاره کرد و عنوان کرد: هیات‌ها و مسئولین هیات‌ها علاوه بر کارکرد مذهبی و دینی کارکرد اجتماعی نیز می‌توانند داشته باشند شناسایی افراد نیازمند و همچنین افرادی که به کمک و مشاوره در زمینه زندگی زناشویی و همسرداری و شناسایی افرادی که در شرف ازدواح هستند و همچنین آسیب‌های اجتماعی از دیگر کارکرد‌ها می‌تواند باشد که هرینه‌ها در این مسیر نیز صرف شود اجر و ثواب فراوان دارد.

وی خاطر نشان کرد: به راستی که خداوند اسراف کاران را دوست ندارد بیاید در روزهایی که پخت و نذری داریم از اسراف و هدر رفت نعمت‌های خداوند جلوگیری کنیم.

captcha