اطلاعیه شرکت توزیع برق استان مرکزی خطاب به عزاداران حسینی
کد خبر: 3644703
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

اطلاعیه شرکت توزیع برق استان مرکزی خطاب به عزاداران حسینی

گروه اجتماعی: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم خطاب به عزاداران به ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اطلاعیه‌ صادر و ازعزاداران حسینی به ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی و تکایا درخواست کرد علاوه بر مصرف صحیح برق و رعایت نكات ایمنی با این شركت در ایام محرم همكاری کنند.
در این اطلاعیه آمده است: «ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، رعایت فاصله مجاز؛ حداقل ۲.۵متر از سیم‌های برق حین برپایی خیمه‌های عزاداری الزامی است.
عدم نصب پرچم، پلاکارد و تبلیغات بر روی پایه‌های برق، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هرنحو، عدم استفاده از روش‌های غیرفنی و غیرشرعی در تأمین برق ضروری است در غیر این صورت موجب خطرات جانی خواهد شد؛ لذا تکایا و هیئت‌های مذهبی در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده نموده و تابلوهای ورودی برق از دسترس کودكان و محیط‌های مرطوب دور نگه داشته شود.
همچنین هیئت‌ها و تکایایی که جهت برگزاری مجالس سوگواری این ایام نیاز به برق موقت دارند به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه نمایند. به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر، عزاداران حسینی هنگام حمل پرچم و علامت‌های مخصوص عزاداری  و... به تأسیسات و شبکه‌های برق که از خیابان‌ها و معابر عبور کرده، توجه نمایند.
ممانعت از بارگیری، یا تخلیه بار و جابه جایی اجسام توسط جرثقیل زیر شبکه‌های برق ضروری است. این شرکت از مشترکان و ذینفعان برق دعوت می‌کند، ضمن صیانت از منبع ارزشمند انرژی در اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق یاری رسان این شركت باشند و در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره تلفن ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات تماس بگیرند، كاركنان این شركت به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان هستند».
captcha