ظلم به اهل بیت(ع) با روضه‌خوانی بهتر به مردم منعکس می‌شود
کد خبر: 3643654
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

ظلم به اهل بیت(ع) با روضه‌خوانی بهتر به مردم منعکس می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ظلمی که به اهل بیت(ع) رفته با خواندن روضه بهتر به مردم منعکس می‌شود و به همین دلیل پیروزی امام حسین(ع) را با عزاداری و روضه خواندن منعکس می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج دیروز، 27 شهریورماه در نشست توجیهی مسئولان هیئات مذهبی در شهرستان سنندج اظهار کرد: راز ماندگاری نام و یاد امام حسین(ع) این است که هدف ایشان برای رضای خدا، مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی بود و ما هم باید ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) پیروز واقعی میدان بودند، بیان کرد: ظلمی که به اهل بیت(ع) رفته با خواندن روضه بهتر به مردم منعکس می‌شود و به همین دلیل است که پیروزی امام حسین را با عزادار و روضه خواندن منعکس می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: با توجه به اینکه دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است باید در این مدت با همراه و همگامی هم بتوانیم فعالیت‌هایمان را با اهداف معین پیش ببریم تا به نتایج مؤثر منجر شود.

وی اعلام کرد: نباید اجازه داد که کوچکترین ضربه‌ای به اهداف امام حسین وارد شود چرا که این اهداف دست به دست به ما رسیده و ما باید حافظ آن باشیم.

حجت‌الاسلام منتشلو یادآور شد: در شرایط فعلی با توجه به اتفاقات موجود اقلیم کردستان و وجود داعش باید هوشیار بود تا دشمنان به برنامه‌های ما وارد نشوند و خللی در اهداف ما ایجاد نکنند چرا که افراد سودجو همیشه و در همه حال به فکر ضربه زدن به منافع دینی و اسلامی ما هستند.

نورعلی خزائی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان نیز در این نشست به اهداف و برنامه‌های هیئات مذهبی در استان پرداخت و گفت: اجرای درست برنامه‌های ماه محرم‌الحرام امسال به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا نیازمند همراهی تمامی ارگان‌های مربوطه است.

وی افزود: کار هیئات مذهبی یک کار مردمی است و باید فعالیت هیئات با رفاقت پیش برود نه رقابت چرا که هدف جلب مردم و رضایت خداوند است.

خزائی یادآور شد: به منظور نظارت بر کار هیئات و برنامه‌های تاسوعا و عاشورا از سوی تبلیغات اسلامی احکامی به تعداد از اعضای هیئات مذهبی شهرستان سنندج اعطا می‌شود.

captcha