برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تجلیل شدند
کد خبر: 3642937
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تجلیل شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی: مراسم تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با حضور شخصیت‌های ملی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز 26 شهریور ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، دکتر امید معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری، حجت‎الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‎های کشور، استاندار قم، پدر شهید حججی و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم حضور داشتند.
در این مراسم استان‎های اصفهان، مازندران و استان مرکزی به عنوان مراکز برتر قرآنی این جشنواره انتخاب شدند.
در بخش کارآفرین عناوین برتر به باسمه خجسته و منیره جوادی رسید.
در بخش ایده‎های قرآنی رتبه اول به ابراهیم کمالی از اصفهان و رتبه دوم به منیره سادات میرنورالهی از قم و رتبه  سوم نیز به زهرا طالبی رسید.
در رشته سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت، تحقیق حسام قانعی از استان فارس مقام اول  و در بخش خواهران نیز خانم مریم غلامی از استان مرکزی به عنوان نفر اول مسابقات دست یافت که تندیس جایزه خود را به پدر شهید محسن حججی تقدیم کرد.
در رشته ترتیل خوانی مقام اول در بین برادران به رسول نظری از استان آذربایجان شرقی و در بخش خواهران مهدیه ایران منش از کرمان به عنوان نفر اول مسابقات برگزیده شد.
در بخش حفظ کل مسابقات، مرتضی محمدنژاد از استان آذربایجان غربی و در خواهران سمیه بیاتی از البرز به عناوین برتر دست یافته و تجلیل شدند.
در بخش حفظ 20 جز مقام اول به احسان شاه مرادی از زنجان رسید و در بخش حفظ ده جز محمد حسن کاظمی و در خواهران فاطمه شمخانی از همدان تجلیل شدند.
در حفظ 5 جز قرآن کریم مقام اول به علی محمدی از استان هرمزگان و در بخش خواهران این عنوان به ترلان گریبانی از خراسان شمالی رسید.
در بخش حفظ دو جز وحید خازنی از قم و شبنم میرزاخان لری از قزوین به عناوین برتر دست یافتند؛ در بخش اذان رسول وکیل زاده ثانی از خراسانی رضوی به مقام اول دست یافت.
در بخش دعاخوانی حمیدبرزکار به مقام اول دست پیدا کرد.
گفتنی این است این جشنواره امروز یکشنبه 26 شهریور ماه در قم به کار خود پایان داد.
captcha