عرضه کتاب «مکاتب تفسیری» در نمایشگاه کتاب استان قم
کد خبر: 3577055
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

عرضه کتاب «مکاتب تفسیری» در نمایشگاه کتاب استان قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: کتاب «مکاتب تفسیری» و کتب قرآنی دیگر در غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، آخرین دستاوردهای علمی موسسات و نهادهای علمی و پژوهشی استان را در معرض دید علاقه‎مندان گذارده است.
از جمله ناشران فعال این نمایشگاه  می‎توان به انتشارات پژوهشگاه حوزه ودانشگاه اشاره کرد که با آثار قرآنی خود چون مکاتب تفسیری و تحلیل قرآن و روش‎شناسی فهم آن پای به این نمایشگاه گذاشته است.
روش تفسیر قرآن، روش شناسی تفسیر قرآن، چند معنایی در قرآن کریم، ترتیب مقائیس اللغه، حمل قرآن، بررسی تطبیقی تفسیر آیات ولایت، پرسمان عصمت، شرحی بر آیه تطهیر و زبان قرآن و مسایل آن از جمله کتبی است که در این غرفه عرضه شده است.
از دیگر کتب قرآنی منتشر شده در این انتشارات می‎توان به بررسی تطبیقی آیات مهدویت، پژوهشی در محکم و متشابه، درآمدی بر دانش مفردات قرآنی، بررسی تطبیقی معناشناسی امام و مقام امامت، نظریه تفسیر متن، بررسی مکاتب و روش‎های تفسیری، روش‎شناسی ترجمه قرآن کریم و نظام احسن در قرآن اشاره کرد.
ساعت بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع ناشران قم است.
captcha