آثار قرآنی موسسه امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب قم عرضه شد
کد خبر: 3577016
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

آثار قرآنی موسسه امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب قم عرضه شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: آثار قرآنی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آثار جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دوازدهمین جشنواره کتاب استان قم، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بخش مهمی از آثار این موسسه را آثار قرآنی این موسسه تالیف آیت‎الله مصباح یزدی و گروه‎های پژوهشی و قرآنی این موسسه آموزشی و پژوهشی تشکیل می‎دهد.
از جمله آثار قرآنی این موسسه می‎توان به اخلاق در قرآن، پسر خدا در عهدین قرآن، ابراهیم(ع) سیری در سیره قرآنی و جامعه و تاریخ از نگاه قرآن اشاره کرد.
حقوق اهل کتاب و چگونگی روابط مسلمانان با آنان در قرآن، جمعه شناسی معرفت از دیدگاه قرآن، بررسی پیشینه تنصیصی بودن وصایت و جانشینی در ادیان ابراهیمی با تاکید بر قرآن و عهدین از دیگر آثار قرآنی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
آثاری فردی معاد از دیدگاه قرآن، آموزه‌های حدیثی و شیوه‎های رهیافت به آنها، انسان شناسی در قرآن، انگاره تحریف قرآن، بازتاب دنیوی اعمال از دیدگاه قرآن، بزرخ؛ پژوهشی قرآنی و روایی، تاریخ تفسیر قرآن، تجلی القرآنی فی نهج البلاغه، تبیین ضرورت دروس معارف قران کریم، جنگ و جهاد در قرآن، حقوق و سیاست در قرآن و... از دیگر آثار قرآنی این موسسه به شمار می‎رود که در این نمایشگاه عرضه شده است.
یادآور می‌شود؛ ساعت بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع ناشران قم است.
captcha