برگزاری دوره‌های قرآنی ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت
کد خبر: 3553257
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
از سوی مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) کرمان انجام می‌شود؛

برگزاری دوره‌های قرآنی ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) بشیر کرمان با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دوره‌های قرآنی ضمن خدمت را ویژه کارکنان دولت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) بشیر کرمان در نظر دارد تا برای کارکنان دولت دوره‌های قرآنی ضمن خدمت برگزار کند.
این دوره با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مباحثی چون مدیریت و سازمان از دیدگاه قرآن و نهج‌البلاغه(16 ساعت)، تربیت قرآنی و راهکارهای آن(16 ساعت)، تفسیر آیات برگزیده(28 ساعت)، آشنایی اجمالی با مفاهیم قرآنی و ترجمه آیات منتخب(16 ساعت)، مبانی و مبادی آشنایی با قرآن(16 ساعت)، روانخوانی قرآن(28 ساعت)، روخوانی قرآن(28 ساعت)، روانخوانی و تجوید(در حد نماز، 16 ساعت) برگزار می‌شود.
همچنین یکسری دوره‌ آموزشی ویژه کارکنان سازمان آموزش و پرورش درنظر گرفته شده که این دوره‌ها شامل تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث(8ساعت)، تفسیر آیات برگزیده(16 ساعت)، آداب و اسرار نماز(28 ساعت)، تجوید پایه و قرائت قرآن به روش ترتیل(16 ساعت)؛ روخوانی و روانخوانی قرآن کریم(28 ساعت) است.
گفتنی است؛ اولین جلسه دوره ذکر شده ویژه کارکنان آموزش و پروش با عنوان تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه 8 و 9 دی‌ماه در محل مؤسسه برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) بشیر در کرمان، خیابان شهید رجایی ۵۲، پلاک ۲۱ واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۵
0
0
برگزاری این دوره‌ها تاثیرات خوبی برای علاقمندان به دنبال دارد
captcha