تمدید فرصت ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان شرکت در آزمون قرآن و عترت کارکنان دولت
کد خبر: 3550849
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

تمدید فرصت ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان شرکت در آزمون قرآن و عترت کارکنان دولت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اعلام کرد: افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون الکترونیکی قرآن کارکنان دولت نشده‌اند می‌توانند جهت ثبت‌نام تا شانزدهم آذرماه به سایت قرآن و عترت وزارت ارشاد مراجعه کنند.

منیره مطهری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: آزمون کارکنان دولت به دو بخش ویژه کارکنان شاغل در آموزش‌وپرورش و کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی تقسیم می‌شود.
وی افزود: به جهت اینکه آموزش‌وپرورش آمار بالایی داشت و با تمامی دستگاه‌های اجرایی برابری می‌کرد زمان مجزایی برای آزمون کارکنان شاغل در آموزش‌وپرورش تعیین شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین توضیح داد: با توجه به برگزاری آزمون مجدد ویژه کارکنان دولت (غیر از وزارت آموزش‌وپرورش) در روز شنبه بیستم آذرماه، فرصت مجددی برای افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون الکترونیکی کارکنان دولت نشده‌اند می‌توانند جهت ثبت‌نام تا شانزدهم آذرماه به سایت قرآن و عترت وزارت ارشاد مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه آزمون دستگاه‌های اجرایی نوزدهم آبان ماه به‌صورت اینترنتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: افرادی که از آزمون نوزدهم آبان ماه جامانده‌اند و یا پذیرفته نشدند نیز می‌توانند روز بیستم آذرماه به‌صورت اینترنتی در آزمون شرکت کنند.
مطهری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در آزمون ویژه کارکنان آموزش‌وپرورش از بیستم آبان ماه تا سیزدهم آذرماه برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند که این آزمون نیز دوم دی‌ماه به‌صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمندم
|
Netherlands
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۲
0
0
به نظر من آزمون در سطح خیلی بالا طراحی شده بود و قبولی در آن مشکل بود.که بسیاری از همکارن بنده هم نتوانتسند نمره قبولی بیاورند.اطلاع رسانی برای ازمون مجدد هم اصلا خوب نبود.وقت آزمون بیشتر شده بود و امتیاز منفی هم نداشت ولی چون اطلاع رسانی به موقع و از طریق رابطین قرآنی صورت نگرفت بازهم نتوانستیم در آزمون شرکت کنیم
captcha