آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3544361
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
فردا؛

آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت در گیلان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت با شعار «به سوی فهم قرآن» فردا، 19 آبان به‌صورت الکترونیکی در گیلان برگزار می‌شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت فردا، 19 آبان در گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت با هدف ارتقای سطح قرآنی کارکنان دولت و تدبر در آیات قرآن برای اولین بار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام کارکنان دولت برای شرکت در این آزمون از ٢٠ شهریورماه امسال آغاز و تا 8 آبان‌ماه جاری ادامه داشت، تصریح کرد: در این مدت ٨٨٠ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در آزمون مذکور ثبت نام کردند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت با شعار «به سوی فهم قرآن» به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، عنوان کرد: بنا بر اعلام و ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری، قبولی در این آزمون معادل ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت در پرونده کاری کارکنان لحاظ می‌شود.

فاضلی افزود: همچنین علاوه بر این گواهینامه، به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از سوره مبارکه صف موضوع آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت می‌باشد، یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.quranedu.ir مراجعه نمایند.

captcha