‌علمداران شهر را سیاه پوش می‌کنند/ هرخانه یک بیرق
کد خبر: 3537771
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

‌علمداران شهر را سیاه پوش می‌کنند/ هرخانه یک بیرق

گروه جامعه: ستاد مردمی پرچمداران اهل بیت(ع) همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت ‌حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ‌طرح ‌بیرق را برای سومین سال پیاپی در تهران اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ستاد مردمی پرچمداران اهل بیت(ع‌) همزمان با فرار سیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، طرح بیرق را با ابتکار جناح فرهنگی مومن و مردمی انقلاب اسلامی، برای سومین سال پیاپی در تهران اجرا می‌کند.

در این طرح مردمی و خود جوش که در راستای گرامی‌داشتن اعیاد، عزاداری‌ها و مراسم‌های مذهبی اجرا می‌شود، شهروندان تهرانی می‌توانند به طور رایگان پایه و پرچم مناسبت‌های مذهبی را برای نصب در سر در منازل، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها و سایر اماکن خود دریافت کنند.

تعظیم شعائر دینی، فضاسازی معنوی نمای خیابان‌ها و کوچه‌ها، افزودن بر زیبایی شهر با متحدالشکل شدن پرچم ها و پاشیدن رنگ شادی و غم معنوی در سطح جامعه از جمله آثار این طرح به حساب می‌آید.

در همین راستا، علاقمندان می‌توانند با ارسال شماره تماس و آدرس دقیق محل نصب (منطقه شهرداری) خود به سامانه پیامکی 20003032، به صورت رایگان پایه و پرچم ایم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، را دریافت کنند.

خیرین نیز برای مشارکت در تولید، نصب و تامین منابع مالی این طرح، می‌توانند عدد 110 را به سامانه پیامکی 20003032 ارسال کرده و یا مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب 100800792045 به نام ستاد مردمی علمداران نزد بانک شهر واریز کنند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.parchamtehran.ir مراجعه کنند.
captcha