محدودیت‌های ترافیكی ایام محرم در شیراز اعلام شد
کد خبر: 3534834
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

محدودیت‌های ترافیكی ایام محرم در شیراز اعلام شد

گروه اجتماعی:‌ در آستانه فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام، رئیس پلیس راهور استان فارس محدودیت‌های ترافیكی در این ایام را در شیراز تشریح كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهور استان فارس امروز، 11 مهرماه ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حسینی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برگزاری مراسم عزاداری ‌در شب‌های این ماه، تمهیدات ترافیكی در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) نیز در برخی از مسیرها به‌ویژه مسیرهای منتهی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) این تمهیدات اجرا می‌شوند.
رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: مسیرهایی كه در این ایام در زمان عزاداری محدودیت‌های ترافیكی در آن اجرا می‌شوند شامل میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی، تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ(ع) و تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع) است.
عباسی ادامه داد:‌ همچنین طرح محدودیت ترافیكی همچنین در سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، سه راهی دروازه قصابخانه به سمت حرم سیدعلاءالدین(ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر نیز اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهور فارس از تمامی شهروندان شیرازی و كسبه‌های محدوده ترافیك به‌خصوص خیابان لطفعلی‌خان زند حدفاصل تقاطع مشیر تا  تقاطع مصدق درخواست كرد تا از امروز  از ساعت 18 از توقف خودرو و تردد خودرو در مسیرهای اعلام شده خودداری كنند زیرا كه در صورت پارك خودرو به پاركینگ منتقل می‌شوند.
captcha