توجه به اقامه نماز اول وقت در هیئات مذهبی نباید كمرنگ باشد
کد خبر: 3534530
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
احسانی‌فر:

توجه به اقامه نماز اول وقت در هیئات مذهبی نباید كمرنگ باشد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی كازرون خواستار توجه هیئات مذهبی به اقامه نماز اول وقت در برنامه‌های ایام محرم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی بخش چنار شاهیجان شهرستان کازرون امروز، 10 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام عباسی امام  جمعه قائمیه، حجت‌الاسلام احسانی‌فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی كازرون و مسئولان هیئات مذهبی این بخش در سالن اجتماعات اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی چنار شاهیجان برگزار شد.
احسانی‌فر در این مراسم با اشاره به اینکه  انجام هر کاری باید  برای رضای خدا باشد، گفت: آنچه امام حسین(ع) برای آن قیام کرد همان نماز بود لذا اقامه نماز اول وقت نباید در برنامه هیئات مذهبی کمرنگ باشد.
وی تأكید كرد: نماز ظهر عاشورا باید همان‌طور كه امام حسین(ع) نیز در روز عاشورا با شكوه هرچه تمام‌تر برگزار كرد، با اهتمام ویژه‌ای برگزار شود.
حجت‌الاسلام عباسی، امام جمعه قائمیه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه محرم بزرگ‌ترین واقعه فرهنگی و مذهبی کشور است، گفت: عزای امام حسین (ع) باید چراغ هدایت باشد و ما را به سمت هدایت، روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به زمان، دوست و دشمن و تکالیف و وظایف هدایت کند و کشتی نجات در برابر هجمه و حمله‌های دشمن باشد.
captcha