آزمون سراسری قرآن و عترت در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3530999
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

آزمون سراسری قرآن و عترت در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول فعالیت‌های امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در 18 رشته در یزد برگزار می‌شود.

حسین دشتی، مسئول فعالیت‌های امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در 18 رشته و در چهار گروه حفظ، مفاهیم، تدبر، معارف قرآن و اهل بیت (ع) در یزد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون 20 شهریورماه آغاز شده و تا 20 مهرماه جاری ادامه دارد و آزمون این مسابقات 20 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
دشتی افزود: علاقه مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس WWW.QIA.IR مراجعه کنند. 
وی با اشاره به اینکه افراد در صورت کسب نمره حداقل 60 در این آزمون قبول می‌شوند گفت: سال گذشته در چهاردهمین آزمون حدود سه هزار نفر در استان شرکت کردند.
دشتی همچنین از برگزاری این آزمون ویژه کارکنان دولت به صورت الکترونیک در 19 آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: این آزمون از کتاب به ‌سوی فهم قرآن با محوریت مفاهیم و تدبر در سوره مبارکه صف ویژه کارمندان دولت برگزار می‌شود.
مسئول فعالیت‌های امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به همه پذیرفته شدگان در آزمون گواهینامه 28 ساعت آموزش ضمن خدمت از سازمان برنامه و بودجه صادر خواهد شد.
captcha