حضور استاد شهیدی‌پور در محل برگزاری مسابقات قرآن اوقاف قم
کد خبر: 3527085
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
بعد از یک دوره بیماری صورت گرفت؛

حضور استاد شهیدی‌پور در محل برگزاری مسابقات قرآن اوقاف قم

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاد محمدرضا شهیدی پ‌پور، استاد و داور بین‌المللی قرآن بعد از یک دوره بیماری عصر امروز با حضور در محل مسابقات قرآن استانی اوقاف با فعالان قرآنی دیدار کرد.

محمدرضا شهیدی پور داور بین المللی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، استاد محمدرضا شهیدی پور عصر امروز دهم شهریور ماه بعد از یک دوره بیماری نسبتا طولانی که با بهبودی همراه بوده است به عرصه مسابقات قرآن بازگشت.
وی عصر امروز به محل برگزاری مسابقات قرآن استانی اوقاف در امامزاده سیدعلی آمد و با قاریان و شرکت کنندگان در این مسابقه خوش و بش و احوالپرسی کرد که این اقدام با استقبال بسیار زیادی از سوی حاضران روبرو شد.
استاد شهیدی پور همچنین با حضور در جمع اعضای هیئت داوران با آنان احوالپرسی و دید و بازدید کرد و هیئت داوران نیز ابراز خوشحالی از حضور وی و آرزوی سلامتی کردند.
استاد شهیدی پور در گفت و گوی مختصری با ایکنا گفت: به لطف الهی اوضاع جسمی من رو به بهبود است و به صورت مختصر در کلاس های درس حضور دارم.
وی ادامه داد: امروز هم برای استفاده از فضای معنوی قرآن و تازه کردن دیدار با قرآنی ها و داوران و دوستان به محل مسابقات آمده ام و امیدوارم هر چه سریعتر بتوانم در کسوت داوری به خدمت بپردازم.
این داور بین‌المللی قرآن گفت: هم اکنون به تجویز پزشکان از داروهای تزریقی و قرص به دلیل مشکلات ریوی استفاده می کنم و امیدوارم با دعای جامعه قرآنی بتوانم هر چه زودتر به عرصه خدمت‌رسانی باز گردم.
استاد شهیدی‌پور چندی قبل به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود.
یادآور می‌شود سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی از دهم تا ۱۳ شهریور ماه با حضور ۲۳۰ نفر از آقایان و بانوان در مجتمع شاه سیدعلی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.
این مسابقات در رشته های ترتیل و تحقیق، حفظ کل، ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی در حال برگزاری است و مراسم افتتاحیه آن دوشنبه هشتم شهریورماه برگزار شد و اختتامیه نیز شنبه شب ۱۳ شهریور با حضور آیت الله خاتمی برگزار خواهد شد.
captcha