تکریم و ترویج اسوه‌های دینی دست‌یافتنی در امامزاده صالح فرحزاد
کد خبر: 3521688
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد:

تکریم و ترویج اسوه‌های دینی دست‌یافتنی در امامزاده صالح فرحزاد

گروه جامعه: مدیر آستان امامزاده صالح فرحزاد با اشاره به برگزاری همایش اسوه‌های دینی گفت: این همایش با هدف ترویج اسوه‌های دینی در خصوص کرامت انسان‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر عباسی، مدیر امامزاده صالح فرحزاد(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری همایش اسوه‌های دینی، به مناسبت دهه کرامت گفت: هدف از برگزاری این همایش تکریم دهه کرامت و ترویج اسوه‌های دینی در خصوص کرامت انسان‌ها به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، است.

وی با بیان اینکه تلاش ما در جهت تبیین اسوهای دینی در میان  مردم و جامعه است، افزود: در این همایش مردم با اسوه‌های دینی که کرامات زیادی داشته‌اند و همچنین با سبک زندگی آنها آشنا می‌شوند. البته بعد از این آشنایی نمونه‌های عینی که در جامعه امروزی ‌قابل دسترسی و مشاهده است و همگان می‌توانند به انها رجوع و آن را عملی کنند نیز ‌ارائه می‌‌شود.

عباسی ادامه داد: ما به دنبال اسوه‌های دست نیافتنی نیستیم و تلاش می‌کنیم اسوه‌های دست یافتنی و امروزی‌تر را به همراه بیانات و روش‌های اسوه‌های دینی و اسوه‌هایی که دست یافتنی هستند ارائه کنیم.

مدیر امام زاده صالح فرحزاد(ع) با بیان اینکه حضور مردم و زائرین در این همایش آزاد است، گفت: این همایش با مراسم مولودی‌خوانی، تواشیح و همچنین سخنرانی سید مهدی حائری‌زاده و مداحی حاج احمد نیکبختیان فردا، پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه از  ساعت 6 بعد از ظهر ‌در اتوبان یادگار امام، فرحزاد، آستان مقدس امام زاده صالح(ع)، برگزار می‌شود.

captcha