«روش استقرایی ـ قیاسی در علوم اجتماعی» نقد و بررسی می‌شود
کد خبر: 3515728
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

«روش استقرایی ـ قیاسی در علوم اجتماعی» نقد و بررسی می‌شود

گروه اندیشه: آخرین جلسات کرسی نوآوری «روش استقرایی ـ‌ قیاسی نظریه‌سازی دینی در علوم اجتماعی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، اجلاسیه نهایی کرسی نوآوری «روش استقرایی ـ‌ قیاسی نظریه‌سازی دینی در علوم اجتماعی» به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌ها برگزار خواهد شد.
در این نشست علمی حجت‌الاسلام حسین بستان،‌ استادیار گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ارائه پرداخته و حجج اسلام عبدالحسین خسروپناه، رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، غلامرضا صدیق‌اورعی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مسعود آذربایجانی، دانشیار گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان داوران و حجج اسلام حسین سوزنچی، دانشیار دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محمدتقی سبحانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، محمد فتحعلی‌خانی و محمد‌‍تقی موحد‌ابطحی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقدان طرح‌نامه حضور خواهند داشت.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست علمی می‌توانند روز سه‌شنبه، 29 تیرماه 1395 از ساعت 10 ـ 12 به آدرس قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سالن جلسات، مراجعه کنند.
گفتنی است پیش اجلاسیه این کرسی نوآوری در اردیبهشت‌ماه با عنوان «ارائه چارچوبی روش‌شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی» برگزار شد.
captcha