بررسی راه‌های توسعه آموزش دینی و قرآنی کارکنان دولت در استان اصفهان
کد خبر: 3492843
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

بررسی راه‌های توسعه آموزش دینی و قرآنی کارکنان دولت در استان اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان و مدیریت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان راه‌های همکاری مشترک در راستای هماهنگی و توسعه آموزش دینی و قرآنی کارکنان دولت در استان اصفهان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان و مدیریت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان راه‌های همکاری در راستای هماهنگی آموزش دینی و قرآنی کارکنان دولت در استان اصفهان بررسی شد.
 دراین جلسه  افزایش رشته‌های مرتبط با فرهنگ قرآنی و علوم اهل بیت (ع)، برنامه ریزی جهت خانواده کارکنان دولت، راه اندازی بخش خدمات قرآنی در قالب تأمین نیازهای ادارات و سازمان‌ها از قبیل ( تأمین استاد، داور)، برگزاری مسابقات و غیره، برگزاری همایش رابطین آموزشی ادارات و توجیه این برنامه‌ها، انجام مسابقات متنوع در حوزه معارف و قرآن ویژه کارکنان دولت و همچنین تنوع آموزشی به صورت‌های گوناگون از قبیل حضوری، غیر حضوری و مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حسین خاکساری هرندی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم در این جلسه ضمن استقبال از این موضوع آمادگی کامل موسسه را جهت همکاری در این زمینه‌ها اعلام نمود.
براساس این گزارش،  مؤسسه مهد قرآن کریم از موسسات دارای مجوز از معاونت سرمایه نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص انجام آموزش‌های کارکنان دولت در حوزه امور دینی و قرآنی است.
captcha