آموزه‌های دینی حد و مرزی برای کسب دانش تعیین نکرده است
کد خبر: 3382237
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
آیت‌الله رازینی:

آموزه‌های دینی حد و مرزی برای کسب دانش تعیین نکرده است

گروه اندیشه: نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در آموزه‌های دینی ما حد و مرزی برای کسب دانش و علم‌آموزی تعیین نشده است و علم و دانش‌اندوزی را نباید محدود به یک کانال خاص کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، آیت‌الله علی رازینی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری شام‌گاه دوشنبه، 13 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۵۶ درصد از ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور به تنهایی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است و ۴۴ درصد در اختیار وزارت علوم و سایر مراکز آموزش عالی است.

وی افزود: در آموزه‌های دینی ما حد و مرزی برای کسب دانش و علم‌آموزی تعیین نشده است، علم و دانش‌اندوزی را نباید محدود به یک کانال خاص کرد و هر چه می‌توانیم باید دایره شمول علم‌آموزی را گسترش دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی از اول انقلاب تأکید داشتند که تحصیلات تکمیلی نباید محدود به امکانات دولتی باشد و باید بخش خصوصی نیز با برنامه‌ریزی صحیح در این بخش ورود پیدا کند.

آیت‌الله رازینی گسترش کیفی دانشگاه علاوه بر گسترش کمی را از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی عنوان و بیان کرد: از سیستم دانشگاه آزاد اسلامی به علت کمکی که به رشد و توسعه علمی و زیرساخت‌‎های اساسی کشور کمک کرده‌اند، تشکر کرد.

captcha