تشکیل شورای خانواده راهی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 3375822
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
دستغیب:

تشکیل شورای خانواده راهی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

گروه اجتماعی: مدیرکل اموربانوان استانداری فارس با تأکید بر لزوم تشکیل شورای خانواده گفت: تشکیل این شورا راهی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و رفع بسیاری از مشکلات خانواده‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیده معصومه دستغیب، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، 8 مهر در نشست هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان ادارات فرهنگی با سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز با تأکید بر لزوم تشکیل شورای خانواده در این سازمان گفت: تشکیل شورای خانواده راهی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و رفع بسیاری از مشکلات خانواده‌ها خواهد بود.
وی افزود: رسیدن به این امرنیاز به همکاری بین بخشی دارد و باید مشاورین تمامی دستگاه‌های فرهنگی در امور بانوان سازمان فرهنگی را در این راستا یاری کنند و از موازی کاری کاسته تا بتوان گام‌های مؤثری دراین خصوص برداشت.
دستغیب در ادامه آشنایی با احکام زنان را برای بانوان امری ضروری دانست و گفت: باید با راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ویژه بانوان آن‌ها را به سمت مطالعه و انجام کارهای علمی سوق داد تا در این صورت با امور تخصصی مربوط به خود آشنا شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری فارس با تأکید بر اینکه ارائه خدمات تخصصی ویژه جامعه معلولین و زنان سرپرست خانوار بسیار مهم است، گفت: در حال حاضر تنها کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به این گروه از زنان خدمات ارائه می‌دهد و لازم است که دیگر ارگان‌ها در این امریاری رسانند.

captcha