۱۸ هزار مرکز بهزیستی زکات فطریه دریافت کردند
کد خبر: 3328830
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
شهسواری عنوان کرد:

۱۸ هزار مرکز بهزیستی زکات فطریه دریافت کردند

گروه جامعه: قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی اعلام کرد: ۱۸ هزار مرکز بهزیستی در سراسر کشور زکات فطریه مردم را دریافت و آن را در اولین فرصت به دست نیازمندان تحت حمایت بهزیستی می‌رسانند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم شهسواری، قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) عنوان کرد: با توجه به گروه‌های هدفی که تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند از نظر شرعی این سازمان اجازه جمع آوری و رساندن این وجوه به دست نیازمندان تحت حمایت خود را دارد.

حجت‌الاسلام شهسواری در ادامه با اشاره به اینکه در بحث زکات فطریه بحث زکات سادات مجزا از زکات عموم است و باید به صورت جداگانه دریافت و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه نیز باید صرفاًٌ به خرید نان برای نیازمندان اختصاص داده شود، گفت: در مراکز جمع آوری بهزیستی این تفکیک و مصرف آن به دقت مورد توجه قرار گرفته است.

وی بر فوریت پرداخت زکات فطریه به نیازمندان تأکید کرد و گفت: زکات فطریه از سوی مردم به هر مرکزی داده شد، همانجا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن پرداخت زکات فطریه در سایت بازار قرار گرفت

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور همچنین اعلام کرد: اپلیکیشن پرداخت زکات فطریه در سایت بازار به صورت رایگان قرار داده شد.

captcha