هم‌دلی و هم‌زبانی با توجه به اجماع بر اهداف ملی شکل می‌گیرد
کد خبر: 3308884
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
امام‌جمعه خوشاب:

هم‌دلی و هم‌زبانی با توجه به اجماع بر اهداف ملی شکل می‌گیرد

کانون خبرنگاران نبأ: امام‌جمعه شهرستان خوشاب اظهار کرد: هم‌دلی و هم‌زبانی در سایه توجه به ارزش‌ها و اجماع روی اهداف ملی شکل می‌گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حیدرعلی یوسف‌زاده، امام‌جمعه خوشاب در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان در 8 خردادماه، اظهار کرد: هم‌دلی و هم‌زبانی در سایه توجه به ارزش‌ها و اجماع روی اهداف ملی شکل می‌گیرد.

وی افزود: دشمن به دنبال تفرقه و دو قطبی کردن جامعه است؛ باید  به مسئله هسته‌ای به دید منافع ملی نگاه شود نه نگاه جناحی، اگر نگاه جناحی صورت گیرد کل ملت ایران ضرر خواهند کرد.

وی با ابیان اینکه اطلاع‌رسانی در حدی که باعث بصیرت‌افزایی شود ضروری است، افزود: متأسفانه مسئله هسته‌ای عامل مجادله در مجلس و رسانه‌ها و باعث بی‌اعتمادی درونی شد.

وی دلیل آن را عدم اطلاع‌رسانی درست و به موقع دولت از بیانیه لوزان و عدم انتشار فکت شیت اعلام شده بیان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوشاب تصریح کرد: بازرسی از مکان‌های نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در حکم کاپیتالاسیون سال 43 آمریکایی‌ها است و هدف آمریکا تحقیر ملت و دولت ایران است.

خطیب جمعه خوشاب بیان کرد: با توجه به آیات محکم قرآن و این‌که در فصل برداشت گندم و محصولات زراعی هستیم کشاورزان محترم زکات مالشان را بپردازند.

علی‌اکبر ملکی

captcha