نقش مهم شبکه‌های استانی در تعمیق ارزش‌های دینی و فرهنگی
کد خبر: 2640401
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم بیان کرد:

نقش مهم شبکه‌های استانی در تعمیق ارزش‌های دینی و فرهنگی

گروه اجتماعی: معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی با اشاره به نفوذ شبکه‌های برون مرزی ایران اسلامی، گفت: نقش شبکه‌های استانی در تعمیق ارزش‌های دینی و فرهنگی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی روز گذشته، 6 دی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین به نقش شبکه‌های استانی در تعمیق ارزش‌های دینی و فرهنگی اشاره و اظهار کرد: امروز سپهر رسانه‌ای کشور به‌واسطه فعالیت ارزشمند و گسترده شبکه‌های استانی در آستانه بلوغ و شکوفایی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم در ادامه به تهدیدات و جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز استکبار جهانی با  بهره‌گیری از شبکه‌های رسانه‌ای تعالی بشر، ارزش‌های انسانی و معنویت را هدف گرفته که در چنین فضایی رسانه ملی با ابتکار خود توانسته است شبکه‌های برون‌مرزی را راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه این شبکه‌ها به دنبال عرضه دین، اخلاق، امید و آگاهی به مخاطب هستند، ادامه داد: در فضای چند صدایی رسانه‌ای جهان می‌بینیم که مخاطب، شبکه‎‌های اخلاق محور جمهوری اسلامی را به دیگر شبکه‌ها ترجیح می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم در ادامه به نقش رسانه در مناسک‌سازی اشاره و تأکید کرد: اجتماعات بزرگ و عزاداری‌های مذهبی که جریان‌سازی عظیمی در حوزه فرهنگ محسوب می‌شود از مهمترین مصادیق مناسک‌سازی رسانه ملی است که اوج آن را در مراسم اربعین حسینی شاهد بودیم.

یادآوری می‌شود که در این مراسم معصومی‌فر به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قزوین معرفی و جایگزین ابوالحسن صادقی جهانی شد.

captcha