نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد
کد خبر: 2614527
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ ساسان حق‌شناس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: دولتمردان، مسئولین و همه مردم به این معنا رسیدند که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای معزز و ایثارگران سرافراز است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، اولین نشست خبری مدیر کل جدید، بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اصحاب رسانه در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
در این برنامه، نادر نصیری در سخنانی اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) هرچه انقلاب اسلامی دارد ، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کردند که بنیاد شهید و ایثارگران مجموعه‌ای است که می‌بایست سپاسگزاری از کسانی را در دستور کار خود قرار دهد، که بهترین عزیزان خود و سرمایه‌های بزرگی را برای استقلال و آزادی میهن اسلامی ایثار کردند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تشکیلات بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران دارای معاونت‌های، بهداشت ودرمان، تعاون، توسعه مدیریت و منابع انسانی بوده ودر قالب 15 واحد اداری در شهرستان‌های استان تهران و یک واحد بیمارستانی در شهریار فعالیت می‌کنند و نزدیک به 500 پرسنل در این مراکز در خدمت عزیزان خانواده های شاهد و ایثارگر هستند.
وی در ادامه بیان کرد: برغم اینکه همه مسئولین عنایت ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران دارند، لیکن نگاه بخشی به بنیاد و نگاه صنفی به ایثارگران شرایط را مشکل کرده و همگان این نهاد را مانند کمیته امداد و بهزیستی دانسته، لیکن می‌بایست این دید گاه تغییر کند. از همه ارگان‌ها و نهادهای اجرایی می‌خواهیم نگاه ویژه و تکریم نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشند و برنامه‌های کاری این عزیزان را در اولویت قرار داده و سعی کنند حتی‌المقدوردر رفع مشکلات بنیاد شهید و ایثارگران را یاری کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمسک به قرآن مجید و پیروی از ولی فقیه به شهادت رسیدند و یک وجب از خاک میهن اسلامی را تقدیم به دشمنان نکردند. ما از 17000 شهید ترور و دویست و بیست هزار شهید و پانصد و شصت هزار جانباز و چهل و سه هزار آزاده در راه تثبیت این نظام مقدس برخوردار هستیم و از این‌رو اقتدار امروز نظام مقدس مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان بوده و وظیفه همه ما می‌باشد که در چنین شرایطی قدردان زحمات این شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر باشیم.
نصیری اولویت برنامه‌های آینده خود را بازدید از مراکز بنیاد شهید در شهرستان‌های استان تهران، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی، برگزاری اردوهای زیارتی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران، احداث مراکز توانبخشی، توجه به بحث معیشت و اشتغال و حمایت از آموزش این قشر دانست که با هماهنگی سایر نهادها و ارگانها اجرا می‌شود.

captcha