بسیجیان فضیلت‌های اصلی انقلاب را زنده نگه‌دارند
کد خبر: 2611124
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

بسیجیان فضیلت‌های اصلی انقلاب را زنده نگه‌دارند

گروه سیاسی: مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) است، گفت: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.


حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته  است.



وی با اشاره به اینکه بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است، افزود: هوشمندی و تدبیر امام(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.



مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی با بیان اینکه برای همگان روشن است که در هر مجموعه منظم و هدفمند، افزون به پیشرفت، هماهنگی و همگرایی میان آنان نیز ضروری است تا خواسته‌های مجموعه تحقق یابد، بیان کرد: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی همسو  را به‌دنبال دارد.



گرایلی دستاوردهای علمی، فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و پیشرفت‌های نظامی هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم و تکمیل می‌کند، عنوان کرد: روح حاکم بر تمام بخش‌ها، تفکر بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می‌زند چراکه یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی آن‌هاست.



وی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) است، افزود: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.



مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی یادآور شد: هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزش‌های انقلاب بوده و باید در این هفته شاهد اجرای باشکوه برنامه‌های متنوع فرهنگی باشیم.

captcha