ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های حوزه هنری است
کد خبر: 1446083
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های حوزه هنری است

گروه اجتماعی: مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با اشاره به اینکه تولیدات حوزه هنری نباید با رسالت این ارگان مغایرت داشته باشد، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های حوزه هنری است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مجید مصلحی، مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور دیشب، 10 شهریورماه در اختتامیه پنجمین نشست سراسری مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری در سنندج اظهار کرد: استفاده از فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات روز، امری ضروری است و امروز در بحث فرهنگ‌سازی، باید از جدیدترین فن‌آوری‌ها بهره لازم را ببریم.
وی افزود: ورود تکنولوژی به جامعه ایجاب می‌کند تا با برنامه‌ریزی درست و ارزنده در جهت انتقال پیام از به روزترین ابزار در بخش فن‌آوری اطلاعات استفاده کنیم .
مصلحی با اشاره به سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه های کار وفعالیت در حوزه هنری تصریح کرد : در رصد 700 فیلم از میان هزاران فیلم موجود در فضای مجازی بیشتر از 85 درصد این فیلم ها و برنامه ها مغایر سیاست ها و اهداف این اصل کلی است و این می طلبد تا ما به عنوان متولی هنر و فرهنگ انقلابی در تولید محتوی بر اساس نیاز های جامعه ومتناسب با سیاست های تدوینی در شبکه های مجازی فعالیت نماییم .
وی اعلام کرد: بر همین اساس طرح ایجاد شبکه اینترنتی حوزه هنری پایه ریزی و تا پایان سال با گذراندن مراحل اخذ مجوز این شبکه برای انعکاس فعالیت ها و تولیدات هنری وفرهنگی حوزه هنری درمراکز و استان ها راه اندازی و فعالیت خود را شروع می کند .
مدیرکل امور استان ها ومجلس حوزه هنری با توصیه بر مدیران دفاتر فرهنگ ومطالعات پایداری مراکز استانی براستفاده از فن آوری‌های روز بیان کرد: ایجاد شبکه موبایلی ادبیات پایداری می تواند در ارتباط آسان و همیشگی مسئولین تأثیرگذار باشد .
وی یادآورشد: تولید فیلم‌ها و کارهای دو دقیقه‌ای ارزنده از خاطرات رزمندگان، شهدا، ایثارگران و موضوعات بومی که حاوی فرهنگ نشأت گرفته از پیام انقلاب است، می‌تواند در تحقق سبک زندگی اسلامی - ایرانی که مد نظر مقام معظم رهبری است کمک شایانی کند.

captcha