نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دولت در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 1443727
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دولت در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: به همین مناسبت در نظر داریم نخستین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دولت در استان را همزمان با آخرین روز از هفته دولت برگزار کنیم.

علی صحبت‌لو، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: به همین مناسبت در نظر داریم نخستین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دولت در استان زنجان را همزمان با آخرین روز از هفته دولت برگزار کنیم.
وی افزود: این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم در بین قشر کارمند دولت در استان برگزار شده و بنا بر ابلاغیه فرمانداری زنجان به دستگاه‌های دولتی، هر دستگاه موظف است دو نفر از کارمندان فعال قرآنی خود را جهت حضور در این مسابقات به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان معرفی کند.
مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که پیش از این نیز دوره‌های مسابقات قرآنی در بین کارکنان دولت به صورت پراکنده برگزار شده است، ابراز کرد: این دوره از مسابقات، به عنوان نخستین دوره متمرکز مطرح بوده و کارکنانی که در دو رشته قرائت و حفظ یک جزء آزاد از قرآن کریم بتوانند به رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان بپردازند، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
صحبت‌لو تصریح کرد: تقی نصیری، محمود رنگرز و علی صحبت‌لو، داوران این دوره از مسابقات قرآن کارمکنان دولت استان زنجان محسوب شده و در پایان برگزاری مسابقات، نتایج هر رشته را اعلام و نفرات برتر را مشخص خواهند کرد.
وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات در زنجان، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دولت در زنجان، رأس ساعت 8 صبح روز هشتم شهریور امسال به رقابت با دیگر یکدیگر خواهند پرداخت.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مراسم اختتامیه و اعلام نتایج این مسابقات قرآنی رأس ساعت 12 ظهر روز هشتم شهریور امسال با حضور مسئولان استانی در محل سالن همایش‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.

captcha