همایش جمعیت، چالش‌ها و تبیین رویکردهای جدید وزارت بهداشت برگزار می‌شود
کد خبر: 1433355
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

همایش جمعیت، چالش‌ها و تبیین رویکردهای جدید وزارت بهداشت برگزار می‌شود

گروه سلامت: دانشگاه علوم پزشکی قم صبح فردا، پنجم مردادماه همایش جمعیت، چالش‌ها و تبیین رویکردهای جدید وزارت بهداشت را به منظور آشنایی پزشکان و کادر درمان با رویکردهای جدید جمعیتی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌اللمللی قران(ایکنا) دانشگاه علوم پزشکی قم صبح فردا، پنجم مردادماه همایش جمعیت، چالش‌ها و تبیین رویکردهای جدید وزارت بهداشت را به منظور آشنایی پزشکان و کادر درمان با رویکردهای جدید جمعیتی برگزار می‌کند.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این نشست یک روزه مباحثی از قبیل: ارائه شاخص‌های استانی و بیان رویکردهای وزارت بهداشت درزمینه ارتقای باروری سالم، تغییرات جدید جمعیت ایران، پنجره جمعیتی، فرصت‌ها و تهدیدها، مروری بر دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در برنامه باروری سالم، تحلیل پدیده تک فرزندی و افزایش سن ازدواج از دیدگاه روانشناسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
همچنین این مجموعه 16 مردادماه نیز نشست علمی بیماری‌های عفونی در اطفال را به منظور آشنایی بیشتر مشمولان با بیماری‌های عفونی در اطفال و بحث و تبادل نظر پیرامون اتیولوژی و اپیدمیولوژی برسلوز، چگونگی تشخیص و درمان برسلوز، اتیولوژی، پاتولوژی و پاتوژنز بیماری‌های انگلی تک یاخته‌ای، تشخیص، تشخیص افتراقی و درمان بیماری‌های تک یاخته‌ای، اتیولوژی، تشخیص و درمان عفونت‌های سالمونلا برگزار می‌کند.

captcha