انبارگردانی سالانه مؤسسه بوستان کتاب در سال مالی ۹۲ آغاز شد
کد خبر: 1417223
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

انبارگردانی سالانه مؤسسه بوستان کتاب در سال مالی ۹۲ آغاز شد

خبرنگاران افتخاری/ زینب قدس: مدیر مالی و پشتیبانی مؤسسه بوستان کتاب گفت: انبارگردانی تمام مراکز مؤسسه از روز شنبه، ۲۴ خردادماه آغاز می‎شود و تا ششم تیرماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدرضا حسینی، مدیر مالی و پشتیبانی مؤسسه بوستان کتاب با بیان این خبر در مورد اولویت زمان‏‌بندی و اتمام این کار گفت: آغاز این فعالیت از فروشگاه مرکزی مؤسسه واقع در چهارراه شهدا خواهد بود.

وی عنوان کرد: انبارگردانی فروشگاه مرکزی مؤسسه فقط مدت چهار روز از 24 خردادماه شروع و تا 27 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت و فروشگاه در این مدت تعطیل است و از روز چهارشنبه، 28 خردادماه جاری نیز در خدمت فرهیختگان، اندیشمندان و علاقه‎مندان به کتاب خواهد بود.

حسینی افزود: به جهت نزدیک بودن ایام انبارگردانی به ماه مبارک رمضان و تسهیل در خرید کتاب توسط مبلّغان به‌ویژه طلاب، قبل از اعزام، تدبیری اتخاذ شده تا انبارگردانی با افزایش تعداد نیروها و افزایش ساعت کار آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

پس از اتمام انبارگردانی فروشگاه مرکزی، فروشگاه شش کودک و فروشگاه مجتمع ناشران در روز 28 خردادماه جاری، فروشگاه‌های اصفهان در روز 29 خردادماه جاری، فروشگاه 2 تهران در روز 31 خردادماه جاری، فروشگاه مشهد و انبار مرکزی مؤسسه در روز یکم تیرماه سال جاری و انبارهای کاغذ و ملزومات و کالای در جریان تولید در روز ششم تیرماه سال جاری انبارگردانی می‌شود.

وی هدف از انبارگردانی را بستن حساب سال، مشخص شدن کسری و اضافی ریالی کتاب‌ها، تعیین و احصای میزان درآمد و نیز مشخص شدن آمار تعداد کتب فروخته‏ شده عنوان کرد و افزود: در این فعالیت که سالی یک بار انجام می‏‌شود، به‌نوعی اکثر کارکنان بوستان کتاب شرکت داشته و دخیل هستند.

حسینی افزود: اداره مالی و پشتیبانی مؤسسه بوستان کتاب مسئول این کار است و در تمامی مراحل اعم از شمارش کتاب‌ها و محاسبه مقدار فروش و درصدهای تخفیف و ... ناظر فعالیت‏‌ها است.

وی ادامه داد: پایان پروسه انبارگردانی تمامی مراکز مؤسسه ششم تیرماه سال جاری 93 قبل از ماه مبارک رمضان است و فروشگاه‏‌های مؤسسه طبق تاریخ‏‌های عنوان شده تعطیل خواهند بود و از فروش کتاب خودداری خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: پس از این تاریخ‏‌ها، تمامی شعب بوستان کتاب در قم، اصفهان، مشهد پذیرای فرهیختگان، علاقه‏‌مندان و دوستداران کتاب خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به مصوبه هیئت‌امنای دفتر در مورد تغییر سال مالی مؤسسه، از ابتدای تیرماه هر سال به ابتدای فروردین‌ماه، انبارگردانی مؤسسه در سال مالی 93 که سال مالی مؤسسه به مدت 9 ماه از ابتدای تیرماه سال جاری تا پایان اسفندماه سال جاری خواهد بود، در پایان اسفندماه امسال انجام خواهد شد.

captcha