دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن» در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 1416292
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
ویژه کارکنان دولت؛

دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن» در فارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: به گفته قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم» ویژه کارکنان دولت به‌صورت مجازی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 20 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم» ویژه کارکنان دولت به‌صورت مجازی در فارس برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح براساس توافق‌نامه فی مابین معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش و معاونت آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه بین کارکنان دولت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سقاچی اظهار کرد: فراگیران می‌توانند از ابتدای تیر سال 1393 با مراجعه به سایت www.mahdaviat.org ثبت نام و مراحل شرکت در دوره و آزمون را طی کنند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس افزود:  دوره مذکور بر اساس مجوز معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری بوده و فراگیران شاغل در دستگاه‌های دولتی در صورت قبولی و اخذ گواهینامه می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.
وی  در پایان با اشاره به برکات انس با کلام وحی، خواندن قرآن را نخستین گام برای شناخت آن دانست و خاطرنشان کرد: برای درک معارف آیات نورانی قرآن باید مراحل بعدی آن، شامل تدبر و تأمل به بهره‌گیری از تفاسیر را نیز مورد توجه قرار داد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا حبیبی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۰
0
0
به نام خدا
سلام
بهتربود اول جزوه وفرم ثبت نام رادرسایت قرارداده می شد بعد اطلاع رسانی می شد
captcha