لازمه تقویت روحیه علم‌آموزی و کسب معرفت، روح و روانی پاک است
کد خبر: 1401926
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

لازمه تقویت روحیه علم‌آموزی و کسب معرفت، روح و روانی پاک است

خبرنگاران افتخاری/ محمدامین آقائی: حجت‌الاسلام الهیان در بازدید از اماکن تاریخی شهر اصفهان، گفت: لازمه تقویت روحیه علم‌آموزی و کسب معرفت، روح و روانی پاک است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان، رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: دانش‌آموزی که 9 ماه تحصیلی در مدرسه‌ای مشغول به کسب علم می‌شود، علاوه‌بر داشتن مربیان و معلمان مجرب به فضایی مناسب و تقویت روحیه نیز نیاز دارد.

وی افزود: به همین منظور دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدرا روز چهارشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه با همراهی مدیر و مربیان خود در قالب کاروانی به اردوی سیاحتی زیارتی شهر اصفهان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام الهیان در این اردوی یک روزه، بیان کرد: مسئولان و مدیران مرتبط با این مدارس تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا دانش‌آموزانی نخبه و کارآمد به جامعه اسلامی تحویل دهند و انتظار می‌رود دانش‌آموزان نیز تمام سعی و تلاش خود را برای بالا بردن سطح علمی و معرفتی خود انجام دهند.

یادآور می‌شود، مکان‌های بازدید شده در این اردوی یک روزه 40 ستون اصفهان، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد و میدان امام اصفهان و بازار سنتی اصفهان بودند.

captcha