ترویج سبک زندگی اسلامی؛ اساس برنامه‌های اجرایی هفته زن
کد خبر: 1392508
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

ترویج سبک زندگی اسلامی؛ اساس برنامه‌های اجرایی هفته زن

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اینکه ادارات باید برنامه‌های خود را منسجم و متناسب با شأن و جایگاه زن برگزار کنند، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در اولویت اساسی برنامه‌های اجرایی هفته زن قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سهیلا نصرصادقی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان امروز، 20 فروردین در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در استانداری کردستان با اشاره به نقش زنان در بخش‌های مخلف جامعه، اظهار کرد: اثرگذاری بانوان در تحقق شعار امسال هم نمود عینی می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه ادارات باید برنامه‌های خود را منسجم و متناسب با شأن و جایگاه زن برگزار کنند، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت اساسی برنامه‌های اجرایی هفته زن است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کرد: شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تبیین‌کننده نقش راه است و باید برنامه‌های مرتبط با بانوان و امور خانواده را با شعار امسال هماهنگ و همراه کنیم.
وی افزود: مسئولان استان کردستان به‌ویژه بانوان باید با برنامه‌ریزی درست و اصولی درک از تولیدات فرهنگی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از تولیدات داخلی و همچنین کمک به عدم وابستگی کشور به تولیدات کشورهای بیگانه و ایجاد اشتغال را بالا ببرند و در این راستا زمینه‌ها و شرایط لازم را فراهم کنند.
نصرصادقی ترویج سبک زندگی اسلامی، ارتقای آگاهی بانوان، توانمندسازی و امیدبخشی به قشر زنان و تقویت زنان در راستای مسائل سیاسی و اقتصادی را از اهم اهداف برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام هفته زن عنوان کرد.
وی همچنین مشارکت تمامی افراد به‌ویژه بانوان حاشیه‌های شهر و زنان مناطق روستایی در تمامی برنامه‌های ایام گرامیداشت هفته زن را ضروری خواند و بر توجه ادارات به این مهم تأکید کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: تجلیل از بانوان عرصه هنر و خبرنگاران موفق، دیدار با امام جمعه شهر سنندج، برگزاری همایش ویژه زن، تجلیل از کارمندان بانو، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی سبک زندگی اسلامی، برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای هفته زن عنوان کرد.

captcha