فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در در طرح حلقه‌های کتاب‌خوانی
کد خبر: 1368283
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در در طرح حلقه‌های کتاب‌خوانی

گروه اندیشه: فردا آخرین مهلت ثبت نام در در طرح حلقه‌های کتاب‌خوانی مؤسسه گسترش مطالعات علم دینی صدرا است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فردا پنجشنبه دهم بهمن‌ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح حلقه‌های کتاب‌خوانی مؤسسه گسترش مطالعات علم دینی صدرا است.



بنا بر این گزارش، هدف از این طرح که توسط واحد دانش‌افزایی مؤسسه علم دینی صدرا به منظور توسعه و تعمیق مباحث ارائه شده در دوره‌های مختلف آموزشی این مؤسسه برگزار می‌شود، این است که مخاطبان در صورت علاقه با حوزه‌های مختلف مرتبط با مقوله علم دینی آشنایی هر چه بیشتری پیدا کرده و علاوه بر یادآوری مباحث فراگرفته شده به تعمیق و گسترش دانش خود بپردازند.



لازم به ذکر است که در حال حاضر این مسابقات مختص به شرکت‌کنندگان در دوره‌های مختلف مؤسسه علم دینی است و فعلاً امکان شرکت عموم میسر نیست. طول این طرح ۹ هفته (از ۱۲ بهمن ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳) است و اطلاعات لازم در باب تقسیم‌بندی پیشنهادی کتاب و پیشنهاداتی در باب چگونگی مطالعه آن و سایر نکات لازم در اطلاعیه آغازین هر حلقه به اطلاع مخاطبان آن حلقه خواهد رسید.



همچنین متناسب با محتوای کتاب در هر هفته، مطالب مورد نیاز از طریق سامانه آموزشی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود.



همچنین مطالب هر هفته، در تالار گفت‌وگوی آن به بحث و بررسی گذاشته شده و راهنمای حلقه‌ها، در صورت نیاز به جمع‌بندی مباحث می‌پردازد.



کتاب‌های «معرفت‌شناسی» از حسن معلمی، «فرهنگ و تمدن اسلامی» از علی‌اکبر ولایتی، «اسلام و تنگناهای انسان متجدد» از سیدحسین نصر با ترجمه انشاء‌الله رحمتی، «عقل و وحی» از حسن یوسفیان و احمدحسین شریفی، کتاب‌های پیشنهادی معرفی شده دوره زمستان مسابقات کتابخوانی مؤسسه علم دینی صدرا است.



در پایان هر دوره از طرح، آزمونی غیرحضوری از محتوای کتاب برگزار شده و به تعدادی از پذیرفته‌شدگان آن، هدایایی اهدا می‌شود.



علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک elmedini.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب یک یا چند کتاب اقدام و در مسابقه آزمون مربوطه شرکت کنند.



برای شرکت‌کنندگان در این طرح، نام کاربری و رمز ورود به سامانه مجازی علم دینی، جهت شرکت در مباحثات مرتبط با کتاب مورد نظر و استفاده از مطالب حاشیه‌ای و خلاصه‌های ارائه شده ارسال می‌شود و در فرصت ارائه شده برای مطالعه کتاب، برخی سوالات، نکات مهم و گاه خلاصه‌هایی از کتاب از طریق «سامانه مجازی علم دینی» در دسترس شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

captcha