همایش تجلیل از اصحاب وقف در خرمدره برگزار شد
کد خبر: 1350460
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

همایش تجلیل از اصحاب وقف در خرمدره برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ محمد سیف‌زاده: همایش تجلیل از اصحاب وقف شهرستان خرمدره با حضور خان‌محمدی، نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل اوقاف وامورخیریه استان زنجان، همایش تجلیل از اصحاب وقف و واقفان خیر‌اندیش هیئت‌امنا و خادمان مساجد و نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع شهرستانی توسط دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان خرمدره برگزار شد.



این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین باقری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، خان‌محمدی، نماینده مردم شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولان ادارات شهرستان خرمدره برگزار شد.



مدیرکل اوقاف زنجان  دراین مراسم بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف اوقاف شناسایی و حفظ موقوفات و اجرای صحیح نیات واقفان خیراندیش است.


وی به بُعد معنوی و اقتصادی موقوفات با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال با عنوان حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: اقدامات جدی در این مورد صورت گرفته است و دراین راستا همه باید واقف باشیم.


در ادامه برنامه، خان‌محمدی، با قدردانی از تهیه و اجرای چنین مراسمی توسط اوقاف شهرستان خرمدره از حضور مدیرکل  اوقاف استان و هیئت همراه در این مراسم تجلیل و از نشست خوب و صمیمی نماینده ولی فقیه ومسئولان سازمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته وقف خبر داد.


وی آمادگی و همکاری نمایندگان مجلس در زمینه‌های مختلف وقف و موقوفات را اعلام و اظهار کرد: همه ما در برابر ترویج وقف مسئولیم.


یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با اجرای برنامه تجلیل و پذیرایی از اصحاب وقف و واقفان خیراندیش و هیئت‌امنا و خادمان مساجد و نفرات برگزیده سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان خرمدره پایان یافت.
captcha