ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) تشریح شد
کد خبر: 1324082
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
در حرم شاهچراغ(ع)؛

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) تشریح شد

گروه اجتماعی: برگزاری مراسم سوگواری، مداحی، قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل، سخنرانی مذهبی از جمله ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) از فارس، سید محمد‌حسن دستغیب، مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز سه‌شنبه، 5 آذر‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا‌رسیدن شهادت امام سجاد(ع) از برگزاری برنامه‌های ‌ویژه این سالروز در این آستان مقدس خبر داد.

وی افزود:‌ این ویژه‌برنامه‌ها از روز پنج‌شنبه، 7 آذرماه مصادف با شب شهادت حضرت امام سجاد(ع)  پیشوای شیعیان جهان با برگزاری زیارت عاشورا و مداحی حجت‌الاسلام توانا از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

دستغیب تصریح کرد: در شب همین روز برنامه سخنرانی و قرائت دعای کمیل توسط آیت‌الله سیدمحمد مهدی دستغیب،‌ تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پس از برگزاری نماز مغرب و عشا انجام و حجت‌الاسلام توفیق زاده و مرثیه‌خوانی و مداحی می‌کند.

مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اظهار کرد:‌ در روز جمعه، 8 آذر‌ نیز برنامه‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام چوگانی و مداحی حجت‌الاسلام شریف‌زاده از ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد و پس از برنامه‌های عادی بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء حجت‌الاسلام شریفانی، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس سخنرانی و سعید خائف‌پناه مداحی می‌کند.

وی در پایان از مردم متدین و زائران این امامزاده واجب‌التکریم برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.

captcha