روزنامه اسرائیلی: ایرانی‌ها قبل از شلیک موشک‌ها بر ما پیروز شدند
کد خبر: 4210640
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

روزنامه اسرائیلی: ایرانی‌ها قبل از شلیک موشک‌ها بر ما پیروز شدند

یک روزنامه اسرائیلی در واکنش به تلاش برخی رسانه‌ها و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی برای کم اهمیت جلوه دادن حمله ایران، تأکید کرد که ایران قبل از شلیک موشک‌ها و پرتاب پهپادهایش، اسرائیل را شکست داده بود.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیلی معاریو تلاش برخی رسانه‌ها و ژنرال‌ها برای کم‌اهمیت جلوه دادن ارزش، شدت و خطر اقدامات ایران را محکوم کرده و تأکید کرد که ایرانی‌ها قبل از شلیک موشک‌ها و پهپادهای خود پیروز شده بودند.

در مقاله لیراز مارگالیت، دکتر روانشناسی اجتماعی و پژوهشگر رفتار در عصر دیجیتال، در این روزنامه اسرائیلی پیرامون این موضوع آمده است: درباره واکنش ایران به هدف قرار دادن کنسولگری خود در دمشق گفت: پیروزی ایران خیلی قبل از حمله به دست آمد.

این نویسنده اسرائیلی ضمن ابراز تعجب از نظر یک ژنرال سابق نیروی هوایی اسرائیل که گفته بود «ایران شکست خورده است و باید به این فکر کند که دفعه بعد چگونه بیشتر موفق شود» اظهار کرد: نکته اصلی کل این رویداد این است که ایران پیام روشنی ارسال کرد و آن پیام این بود: موضوع تمام شده است. تمام این عملیات از قبل مشخص و نتیجه نهایی هم مشخص بود. 

وی تأکید می‌کند: ایران شکست نخورده است.  در تهران آدم‌های منطقی نشسته‌اند که دقیقاً می‌دانستند چه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ ایران اساساً «معنایی نمادین» داشت. اما خلاصه کلام این است که ایران نمی‌خواهد و علاقه‌ای به گشودن جبهه‌ای جدید نه با آمریکا و نه با اسرائیل ندارد؛ ایران بر اساس قوانین خود عمل می‌کند و آن را دیکته می‌کند. ایران کار خود را با عقلانیت مطلق انجام می‌دهد و تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که از درایتی که این کشور براساس آن عمل می‌کند درس بگیریم.

در همین زمینه، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» تأکید کرد: پس از حمله ایران، اسرائیل با یک شکست راهبردی مواجه شده است؛ برای اینکه حقیقت این است که حمله ایران دو هفته پس از عملیات ترور اسرائیل انجام شده است و در این مدت به واسطه تهدیدهای ایران، اسرائیل با یک وضعیت آشفته و فلج کننده مواجه شده بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha