حمایت خواننده فلسطینی تبار از غزه در جشنواره آمریکا
کد خبر: 4210612
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

حمایت خواننده فلسطینی تبار از غزه در جشنواره آمریکا

خواننده رپ فلسطینی تبار روز شنبه 25 فروردین همراه با پیام همبستگی با ملت غزه، در جشنواره موسیقی کوچلا در آمریکا به روی صحنه رفت.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، «سنت لوانت» (مروان عبدالحمید) 23 ساله که یک خواننده رپ فلسطینی است و در کانال‌های اینترنتی به شهرت رسیده، توانست در جشنواره موسیقی کوچلا که در صحرای کالیفرنیا برگزار شد، مخاطبان بسیاری را جذب کند.
 
وی در مقابل هواداران خود که پرچم‌ فلسطین را به دست داشتند و چفیه پوشیده بودند، آهنگ‌های قدیمی و جدید خود را اجرا کرد.
 
این خواننده رپ در میان تشویق‌های هواداران خود گفت: کوچلا! نام من سنت لوانت است، من در قدس متولد شده و در غزه رشد یافته‌ام.
 
سنت لوانت به همه حاضران در کنسرت یادآوری کرد که مردم غزه از حدود 6 ماه گذشته با نسل‌کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی روبرو هستند و ملت فلسطین 75 سال است که از اشغالگری و جنایات این رژیم رنج می‌برند. 
 
وی که نام اصلی او مروان عبدالحمید است، پیش از آنکه خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به کشور اردن شوند، کودکی خود را در غزه گذرانده و اکنون در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می‌کند. او در سال 2023 تک آهنگی به نام "From Gaza With Love" منتشر کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.
 
سنت لوانت در کنسرت خود در جشنواره کوچلا، آهنگ جدیدی به نام «دیره» را اجرا کرد که نام آن را از هتلی که پدرش در غزه ساخته و در ماه‌های اخیر در اثر بمباران رژیم صهیونیستی تخریب شده، اقتباس کرده بود.
 
او همچنین آهنگی به نام «5 صبح در پاریس» را که چند روز پیش منتشر کرده بود، اجرا کرد و برای هواداران خود توضیح داد: «این ترانه درباره تبعید است، حسی که ما فلسطینیان به خوبی آن را می‌شناسیم.» 
 
انتهای پیام
captcha