خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی + عکس
کد خبر: 4207082
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی + عکس

غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران طی برنامه ای خطاطان معروف و برجسته نمایشگاه را به حضور در این غرفه دعوت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران طی برنامه‌ای خطاطان معروف و برجسته نمایشگاه را به حضور در غرفه دعوت کرد.

در این برنامه، خطاطان معروف و برجسته بر روی برگه هایی که برای مدتی در جوار پرچم مبارک حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) قرار داشت،   عبارت های دینی خطاطی کرده و به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهدا کردند.

سید عباس موسوی، محسن غریب از بحرین، دکتر حامدی توسلی از ایران و سید علی حسانی از عراق خطاطان معروفی بودند که در این فعالیت مشارکت داشتند.

غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی تهران شاهد حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان است که برای بدست آوردن این برگه های متبرکی که با محبت و نام حضرت عباس(ع) عبارات دینی بر روی آن نگاشته شده است، در غرفه حاضر می شوند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

 

خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی

خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی

خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی

انتهای پیام
captcha