مشارکت محلات پردیسان قم در پویش مؤمنانه «نذر خانه علی(ع)»
کد خبر: 4206165
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

مشارکت محلات پردیسان قم در پویش مؤمنانه «نذر خانه علی(ع)»

طرح نذری خانه‌ علی(ع) توسط معاونت اجتماعی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مرکز فرهنگی جهادی هیئت الرضا(ع) در حال اجراست.

به گزارش ایکنا از قم، طرح نذری خانه علی(ع) توسط ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مرکز فرهنگی جهادی هیئت الرضا(ع) از اول ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

این طرح در ماه مبارک رمضان در شهرک پردیسان با همکاری قرارگاه کرامت پردیسان، هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های بسیج و سایر تشکل‌های مردمی در قالب وعده‌های غذای گرم خانواده‌های کم برخوردار اطعام می‌شوند.

علی طاعتی، مسئول اجرای این طرح در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گویی ضمن تشریح طرح نذری خانه علی(ع)، ابراز کرد: طی این طرح بصورت روزانه به نیابت یکی از ائمه معصومین(ع) غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: هدف این طرح مشارکت خانوادگی در تهیه و توزیع غذای نیازمندان است در واقع انفاق خانوادگی در این طرح مدنظر است که خانواده‌ها علاوه بر تهیه غذای وعده افطاری خود چند پرس برای نیازمندان هم طبخ کنند تا در بین افراد محروم شناسایی‌شده در محلات پردیسان توزیع شود؛ لذا طرح نذری خانه علی (ع) قبل از آنکه یک فعالیت خدمت رسان باشد، یک رویداد اجتماعی محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، این طرح در روز‌های زوج ماه مبارک رمضان تا آخر ماه بندگی و قرآن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha