مسئولان استان قم به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
کد خبر: 4193248
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

مسئولان استان قم به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

استاندارقم با تمجید از روحیه دغدغه مندانه رئیس جمهور در زمینه حل مشکلات معیشتی مردم، بر لزوم تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمدآقامیری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که امروز صبح در استانداری قم برگزار شد، گفت: انتظار داریم که مصوبات هر جلسه تنظیم بازار به خوبی و به شکل کامل اجرا شود، زیرا مردم باید تاثیر این تصمیمات را در زندگی خود حس کنند. 

وی با تمجید از پیگیری‌های معیشتی رئیس جمهور افزود: زمانی که بحث نهاده‌های دام و مرغ را عرضه کردیم ایشان به سرعت وارد عمل شده و با حل آن، زمینه ساز کاهش قیمت مرغ شدند. این روند در خصوص گوشت قرمز هم به ثمر خواهد رسید. 

استاندار قم تصریح کرد: از نزدیک شاهدیم که آیت الله رئیسی در زمینه معیشت و سفره مردم به شدت حساس هستند و از کوچکترین موضوعاتی که بتواند نقشی در بهبود روند زندگی مردم داشته باشد نیز عبور نمی‌کند. 

آقامیری با بیان این مطلب که در بحث نهاده‌های دامی مشکلی در استان وجود ندارد گفت: خوشبختانه روند توزیع گوشت نیز سیر خوبی دارد، در عین حال مدیران مربوطه باید گوشت مورد نیاز استان را در اسرع وقت تامین و توسط شبکه توزیع امینی که در گذشته مشخص شده در اختیار مردم قرار دهند. 

وی بیان کرد: تلاش شود که گوشت‌هایی که برای تامین نیاز استان وارد قم می‌شود در فروشگاه‌های بزرگ عرضه نشود بلکه باید به شکل سراسری و محله محور توزیع گردد. 

آقامیری یکی ازمهم‌ترین شاخص‌های عملکردی مدیران را موفقیت در تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: مدیران باید با تصمیمات کلان استان برای تنظیم بازار و همچنین جلوگیری از تورم مضاعفی که بر اساس نظارت ضعیف ایجاد می‌شود همراه باشند. 

وی با تاکید بر به کارگیری همه ابزار‌های لازم برای تنظیم بازار در استان اظهار کرد: در مسیر ایجاد بستر مشخص و شفاف برای توزیع اقلام عمومی و هر آنچه با زندگی مردم سرو کار دارد با احدی تعارف نداریم و هر کسی که در این زمینه بخواهد اخلالی در معیشت مردم انجام دهد با سخت‌ترین روش با او برخورد خواهیم کرد. 

استاندارقم یادآورشد: در تنظیم بازار به خصوص اقلام خوراکی مثل گوشت، مساله سلامت محصولات، اولویت اصلی مسئولان باشد. 

وی در ادامه دستوراتی را برای تامین کالا‌های عمومی در سریع‌ترین زمان و عرضه کافی و نظارت بسیار دقیق روی توزیع و قیمت گذاری و همچنین مقابله با گرانفروشی از طریق فعال کردن ناظران بخش‌هایی، چون اتحادیه‌ها و نهاد‌های نظارتی برای افزایش رفاه حال مردم قم ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha