حملات تروریستی عزم ملی را برای مبارزه با استکبار جزم‌تر می‌کند
کد خبر: 4192591
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
سیدعیسی حسینی مزاری:

حملات تروریستی عزم ملی را برای مبارزه با استکبار جزم‌تر می‌کند

رئیس مرکز تبیان افغانستان در پیامی نوشت: دشمن با حملات تروریستی نمی‌تواند ابنای وطن را از عزم کار و تلاش برای سربلندی افغانستان و عزتمندی مردم آن باز بدارد، صرفاً با به شهادت رساندن مردم مؤمن و خداجوی کشور، داغی بر داغ‌های قبلی افزوده و عزم ملی را برای مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا جزم‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا)، رئیس مرکز تبیان با صدور پیامی در پی انفجار شب گذشته، 16 دی در غرب کابل، با اشاره به این که استکبار نمی‌خواهد در راستای بازسازی کشورهای اسلامی به‌ویژه افغانستان که در مسیر رشد و ترقی است کاری صورت بگیرد پیامی صادر کرد.
وی در این پیام با تأکید بر لزوم جدیت بیشتر مقامات امنیتی در تأمین امنیت و نیز مجازات عاملان این رویداد خاطرنشان کرد: دشمن با این کار نمی‌تواند ابنای وطن را از عزم کار و تلاش برای سربلندی افغانستان و عزتمندی مردم آن باز بدارد، صرفاً با به شهادت رساندن مردم مؤمن و خداجوی کشور، داغی بر داغ‌های قبلی افزوده و عزم ملی را برای مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا جزم‌تر خواهد کرد.
در بخشی از پیام رئیس مرکز تبیان، از نهادهای امنیتی درخواست شده تا بیش از پیش در جهت تأمین امنیت کشور و مردم جدیت مضاعف به خرج داده، عوامل پیدا و پنهان و مباشر و حامی آن را مشخص و دستگیر کرده، به قانون بسپارند و در اسرع وقت مجازات شوند.
متن کامل پیام صادره از سوی حجت‌الاسلام سیدعیسی حسینی مزاری، رئیس کل مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 با تأسف و تأثر مضاعف، جمعی دیگر از هموطنانم جان‌های شیرین خود را از دست داده و ملتی را سوگوار کردند.
 آری! داعشِ روسیاه، این غده‌ چرکین بدخیم کار گذاشته‌شده از سوی آمریکا و اسرائیل در میان امت مسلمان، با دستان ناپاک و بلکه مسموم خود ماشین حامل جمعی از مؤمنین زحمت‌کش و خداخواه کابلی را در منطقه دشت برچی آماج حمله انفجاری قرار داد و تعدادی را شهید و جمعی دیگر را مجروح کرد.
و بدین‌ ترتیب بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی آرامش و آسایش جهان اسلام را نمی‌خواهد و دشمنان نمی‌خواهند لختی آب خوش از گلوی مسلمانان پائین رفته، در راستای بازسازی، نوسازی و رشد و ترقی کشورهای اسلامی کاری صورت بگیرد و در این رابطه، فرقی میان شیعه و سنی، عرب و عجم، افغانستان، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، ایران، کشمیر و... وجود ندارد.
به ویژه افغانستان که اینک حرکت در مسیر رشد و توسعه و اقتدار داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را در پیش گرفته و بدون کمترین کمکِ مدعیان حقوق بشر و دموکراسی راه خود را به درستی می‌پیماید بیش از همیشه مورد بغض و نفرت شیطانی آنها قرار دارد؛ از همین رو هر از چندگاهی در نقاط محدودی از کشور دست به جنایت‌آفرینی می‌زند اما دشمن نیک می‌داند که با این خباثت‌ها نمی‌تواند ابنای وطن را از عزم کار و تلاش برای سربلندی افغانستان و عزتمندی مردم آن بازداشته، صرفاً با به شهادت رساندن مردم مؤمن و خداجوی افغانستان داغی بر داغ‌های قبلی افزوده و عزم ملی را برای مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا جزم‌تر خواهد کرد.
 به هرحال شهادت جمعی از هموطنان مجاهدم را در کابل در اثر انفجار تروریستی ماشین حامل‌شان توسط عناصر مزدوری منتسب به داعش تبریک و تسلیت گفته از خدای متعال علو درجات برای شهدا و شفای عاجل برای زخمی‌ها خواهان هستم.
 از نهادهای ذیربط امنیتی نیز تقاضا دارم تا بیش از پیش در جهت تأمین امنیت کشور و مردم، جدیت مضاعف به خرج داده، عوامل پیدا و پنهان و مباشر و حامی آن را مشخص و دستگیر کرده، به قانون بسپارند و در اسرع وقت به اشد مجازات برسانند.
سیدعیسی حسینی مزاری
۱۷ دی ۱۴۰۲ شمسی

انتهای پیام
captcha