بهره‌برداری از تصفیه خانه پسماند در آزادشهر
کد خبر: 4188279
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
فرماندار آزادشهر بیان کرد:

بهره‌برداری از تصفیه خانه پسماند در آزادشهر

کریمی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب شهرستان آزادشهر نیازمند تخصیص اعتبار بوده، گفت: تصفیه خانه پسماند به‌ عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان با پیشرفت ۷۰ درصدی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سید جواد کریمی، فرماندار آزادشهرسید جواد کریمی، فرماندار شهرستان آزادشهر در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان در ارتباط با مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری به استان گلستان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، مبلغ کل اعتبار تخصیص یافته تا آبان سال ۱۴۰۲، معادل با ۵۲ درصد از کل اعتبار مصوبات بوده که در حال حاضر این مقدار افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان آزادشهر بابیان اینکه پروژه‌های بخش آموزش و پرورش همچون سالن ورزشی مکتب‌ الزهرا(س) و تأمین سیستم‌های گرمایشی و تجهیز هنرستان‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است، ادامه داد: اجرای طرح ایمن‌سازی نرگس چال در حوزه بنیاد مسکن نیز خاتمه یافته است.

کریمی با اشاره به اینکه پروژه‌های بخش جهادکشاورزی به جهت کمبود میزان اعتبار تخصیص یافته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته، افزود: تنها پروژه مرمت و بهسازی ۵۵ هکتار از آب‌بندان‌های شهرستان‌های مرزین، وامنان، نوده خاندوز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، پروژه زهکشی حوزه گرگان‌رود و قره‌سو در سطح ۲ هزار ۲۰۰ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و عملیات اجرایی طرح سامانه‌های نوین آبیاری با پیشرفت ۴۰ درصد همراه بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت به طور کامل محقق شده است، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و احداث و بهسازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی آقچلی از جمله پروژه‌های این حوزه بوده است.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه در حوزه نفت، گازرسانی به ۷ روستای رودبار، قشلاق، معصوم آباد، اسلام آباد قشلاق، حاجی آباد، وطن و نرگس چال در دهه فجر سال گذشته به اتمام رسیده‌ است، افزود: در حوزه نیرو اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و رفع حریم شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف به طور کامل و طرح آبرسانی به شهرستان آزادشهر با پیشرفت ۸۵ درصدی همراه بود.

کریمی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب شهرستان آزادشهر نیازمند تخصیص اعتبار بوده، ادامه داد: این پروژه تا به امروز با پیشرفت ۷۰ درصدی همراه بوده و تصفیه خانه پسماند به‌ عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان با پیشرفت ۷۰ درصدی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تکمیل کتابخانه عمومی درجه ۳ نگین‌شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: مجتمع فرهنگی آزادشهر به‌دلیل عدم تأمین پارکینگ تنها پیشرفت ۴۲ درصدی داشته که از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ارشاد بوده است.

وی تکمیل و بهره‌برداری استادیوم ورزشی را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان برشمرد وگفت: تا به الان بهره‌برداری پروژه با پیشرفت ۷۰ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام
captcha