اجرای گروه تواشیح «تسنیم» در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4186734
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

اجرای گروه تواشیح «تسنیم» در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

مدیر گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی «تسنیم» از اجرای این گروه همزمان با چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان خبر داد.

مهدیه کمال‌پور، مدیر گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی «تسنیم» در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای این گروه در چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این مسابقات هم‌اکنون به میزبانی استان خراسان شمالی در حال برگزاری است. توفیق اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی، از‌جمله تلاوت قرآن، تواشیح، تدبر در آیات و سوره‌ها و آموزش صوت و لحن بخشی از برنامه‌های گروه تسنیم در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان بود که با استقبال بی‌نظیر بانوان مواجه شد.

کمال‌پور بیان کرد: این محافل در مجتمع فرهنگی گلشن، دبیرستان دخترانه فرزانگان۲ و خوابگاه شبانه‌روزی ۲۲ بهمن و دبیرستان صدرای ولایت در بجنورد همچنین در مجتمع فرهنگی نسیم و مدرسه نمونه‌دولتی نرجس در شهرستان اسفراین و سالن فرهنگی غدیر و مدرسه شاهد ریحانه در شهرستان شیروان برگزار شد.

وی ادامه داد: اجرای اشعاری در وصف مدح اهل بیت‌(ع) از سوی بانوان، برای بسیاری از خانم‌های مخاطب که اغلب خانه‌دار بودند، جذاب بود و واکنش‌های مثبت بسیاری را در پی داشت.

مدیر گروه همخوانی تسنیم، ذکر نکات آموزشی پیرامون هنر تلاوت و راه‌های انس با قرآن توسط اعضای گروه که خود از قاریان، مدرسان و داوران به‌نام کشور هستند را از دیگر برنامه‌های این گروه برشمرد که بازخورد بسیار خوبی در محافل، خصوصا جمع دانش‌آموزان داشته است.

انتهای پیام
captcha