اعلام همکاری جهاددانشگاهی استان در طرح «پیمایش حجاب» در دانشگاه قم
کد خبر: 4184627
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

اعلام همکاری جهاددانشگاهی استان در طرح «پیمایش حجاب» در دانشگاه قم

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار با رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم آمادگی این واحد را جهت توسعه همکاری های طرفین به ویژه اجرای طرح پایش حجاب در دانشگاه قم اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار با نرگس سرلک، رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم آمادگی این واحد را جهت توسعه همکاری های طرفین به ویژه اجرای طرح پایش حجاب در دانشگاه قم اعلام کرد. 

نرگس سرلک، رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم در این دیدار گفت: ما می‌خواهیم در دانشگاه پایشی میدانی انجام شود تا بدانیم چه تعداد از دانشجویان دارای پوشش کامل حجاب با چادر هستند، چند درصد چادر می‌پوشند، چند درصد چادر می‌پوشند، اما حجابشان ناقص است و چند درصد چادر نمی‌پوشند، اما حجاب و پوشش کاملی دارند و چه تعداد بعد از خروج از دانشگاه نوع پوشش خود را تغییر می‌دهند و این پایشی است که باید در ساختمان‌های اداری و آموزشی واحد خواهران اجرا شود.

حامد حیاتی، سرپرست جهاددانشگاهی قم نیز در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت موجود این طرح قابل انجام است و نتایج در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

نوشین صادقی، مدیر شعبه جهاددانشگاهی دانشگاه قم نیز ضمن ارائه گزارش برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه وخوابگاه به برنامه‌های در حال اجرا و برنامه آتی در سطح دانشگاه مناسبتی ملی و مذهبی هماهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha