جنبش نجباء: آمریکا تاوان مضاعف خواهد داد
کد خبر: 4183414
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

جنبش نجباء: آمریکا تاوان مضاعف خواهد داد

جنبش مقاومت اسلامی نجباء با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت عضو جنبش حزب‌الله عراق، تهدید کرد که آمریکایی‌ها تاوان سنگینی به خاطر جنایت خود خواهند داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نجباء، جنبش مقاومت اسلامی نجباء با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت سید «فاضل عطیه المکصوصی» شهید مقاومت اسلامی عراق در حمله وحشیانه آمریکا را به برادران ایمانی - جهادی خود در گردان‌های پیروز حزب‌الله تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه آمده است: جنایت هولناک اشغالگران، دروغگویی آنها مبنی بر اینکه نیروهایشان تنها فعالیت مستشاری دارند را ثابت کرده و آشکارا حاکی از حضور رزمی خصمانه‌ای است که امنیت عراق و منطقه را تهدید می‌کند.

همچنین گواهی است بر بی‌اعتنایی اشغالگران به قانون، بی‌احترامی‌شان به حاکمیت، و به رسمیت نشناختن تصمیمات عراق.

در بخش دیگری از بیانیه جنبش نجباء آمده است: آمریکا با این اقدام نشان داد که پا را از نقض حاکمیت فراتر گذاشته و هر زمان که اراده کند، قوانین را نادیده می‌گیرد و همین به‌تنهایی برای مقاومت و اخراج آنان از کشور و منطقه کافی است.

 نتیجه طبیعی مقاومت ما، پیروزی نزدیک و مطمئن، اخراج اشغالگر و آزادسازی نظامی عراق خواهد بود؛ همانطور که انتظار طبیعی هریک از مجاهدان ما، شهادت در راه خداوند متعال است.

ما در جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء به درگاه خداوند متعال، فرزندان ملت فداکار، مردم صبور و شهدای صالح خود تعهد می‌دهیم که جهاد و تلاش برای پاکسازی کشورمان از لوث اشغالگری و بی‌عدالتی را رها نکنیم.

به اشغالگران هشدار می‌دهیم که به‌زودی برای جنایات وحشیانه خود تاوان مضاعف خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha