برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم تجلیل شدند
کد خبر: 4182901
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم تجلیل شدند

برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عکس تئاتر، معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم تجلیل شدند.به گزارش ایکنا از قم، برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عکس تئاتر، معرفی و تجلیل شدند. براین اساس در بخش بازیگری زن، سیده‌لیلا موسوی بازیگر نمایش «آرش کمانگیر»، فاطمه کریمی بازیگر نمایش «نا» و بهنوش احمدی بازیگر نمایش «لالایی دریا برای ماهی‌ها» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند.

در بخش بازیگری مرد، جایزه رتبه اول شامل تندیس جشنواره و چهار دیپلم افتخار به گروه بازیگران نمایش «کوارتت» متشکل از محمدرضا ماشاللهی، محمدامین امامی، امیرحسین عرب‌خراسانی و مهدی منصوری اهدا شد، جایزه دوم به طور مشترک به مهدی آقاخانی بازیگر نمایش «بانو خیری» و مهدی برقعی بازیگر نمایش «لالایی دریا برای ماهی‌ها» و جایزه رتبه سوم به ابراهیم وفایی بازیگر نمایش «طوقی و مسافر» تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی نمایش خیابانی، مهدی منصوری کارگردان «کوارتت» و فاطمه کریمی کارگردان نمایش «نا» به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند و کیان آذرپناه کارگردان «۱۹۶.۸۳۷» و حدیث صابری کارگردان «لالایی دریا برای ماهی‌ها» به طور مشترک سوم شدند.

در بخش ایده‌پردازی، جایزه رتبه اول به فاطمی کریمی طراح و ایده‌پرداز نمایش «نا» اهدا شد، جایزه رتبه دوم را محمد مساوات برای نمایش «بازسازی» دریافت کرد و رتبه سوم به طور مشترک به دو نمایش «۱۹۶.۸۳۷» و «کوارتت» تعلق گرفت. همچنین سه نمایش خیابانی و محیطی «نا»، «کوارتت» و «۱۹۶.۸۳۷» به عنوان سه اثر برگزیده بخش خیابانی بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه یافتند.

انتهای پیام
captcha