معنای تولیت مسجد، خدمت به خادمان آن است
کد خبر: 4182296
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
تولیت مسجد مقدس جمکران:

معنای تولیت مسجد، خدمت به خادمان آن است

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه خدای متعال جای خوبی را برای خدمت کردن به ما اهدا کرده، ابراز کرد: باید در بهترین جای دنیا خالصانه خدمت کرده و خودمان را برای مسابقه در آخرت و رسیدن به بهشت آماده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد جمکران در نشست صمیمی با خادمان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) فرمودند: «دنیا مکانی برای مسابقه در آخرت است»، اظهار کرد: کسی که در این مسابقه پیروز شود پاداشش بهشت است و بازنده آن جهنمی خواهد شد و خدای متعال به بازنده هیچ فرصتی برای جبران نخواهد داد.

وی خطاب به خادمان مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: امروز هیچ موردی برای فخر نیست و هر کس باید براساس وظیفه‌ای که عهده‌دار شده به خانه خدا و اهل بیت(ع) خدمت کند. خدای متعال نیز مکان خوبی را برای خدمت کردن به ما اهدا کرده است و باید در بهترین جای دنیا خالصانه خدمت کرده و خودمان را برای مسابقه در آخرت و رسیدن به بهشت آماده کنیم.

اجاق نژاد گفت: معنی عملی تولیت مسجد، خدمت کردن به خادمان آن است و اگر غیر از این باشد راه اشتباه است. ما اگر بتوانیم مجموعه‌ای صمیمی و مخلص باشیم و با قصد خدمت به خانه خدا و امام زمان(عج) وظایفمان را انجام دهیم، این راه روشن است و درهای رحمت به رویمان باز می‌شود.

انتهای پیام
captcha